Ads

Kylie Scott: Deep - Tónus

A végéhez ért Kylie Scott Stage Dive sorozata! Ezúttal Ben talál párra, és keveredik fergetegesen szexi kalandokba.
Ismerd meg velünk a regényt, és ne feledd, a nyereményjátékunk során három példányt kisorsolunk a Könyvmolyképző Kiadó gondozásában.

Kylie Scott


Deep - Tónus


(Stage Dive 4.)
Kiadó: Könyvmolyképző kiadó
Besorolás/műfaj: NA
Megjelenés ideje: 2017.
Fordította: Császár László
Oldalszám: 344
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 5/5
Ennek az egyéjszakás kalandnak nem így kellett volna végződnie…

Pozitív. Két kicsi vonal a terhességi teszten azt jelenti, hogy Lizzy Rollins teljesen mindennapi élete mindörökre megváltozik. És mindez egyetlen hatalmas hiba miatt, amit Las Vegasban követett el a Stage Dive lehengerlően szexis basszgitárosával, Ben Nicholsonnal. Kit érdekel, ha Ben volt az első férfi, aki miatt Lizzy úgy érezte, nem tud ellenállni a vágyainak? Sajnos azonban a lány azzal is tisztában van, hogy teljesen mindegy, ő mire vágyik, Ben egy kellemes szórakozásnál semmi többet nem akar.

Ben tisztában van vele, hogy számára Lizzy érinthetetlen. Tökéletesen és végletesen. Mivel a legjobb barátja feleségének a húga, teljesen mindegy, mennyire izzik kettejük között a levegő, teljesen mindegy, mennyire kedves és vonzó Lizzy, okosabb, ha távol tartja magát tőle. Azonban egy pillanatnyi megingás a Bűn Városában, és Ben kénytelen megtanulni, hogy ami Vegasban történik, nem biztos, hogy Vegasban is marad. Ő és Lizzy most már a lehető legmélyebb módon kötődik egymáshoz… de kialakulhat ebből valódi szerelmi kapcsolat?

„Csodálatos, hogy Kylie Scott úgy teremt gyöngéd és őszinte légkört, hogy közben megőrzi a rá oly jellemző játékosságot.” – PUBLISHER’S WEEKLY

Tarts vele!
Nagyon szerettem a Stage Dive minden részét, két legnagyobb kedvencem mégis a Lick és a Lead, mostani Benes részre nagyon kíváncsi voltam. Nem olvastam el előre angolul, mint szoktam néha, csak vártam. Most kicsit vegyes érzéseim vannak, ugyanis tetszett a könyv, mégis egy picikét összecsapott érzésem van. Félreértés ne essen, élvezetes és olvasmányos, csakúgy, mint az előzőek, de nekem hiányzott valami a végéről, hogy pontosan mi, később megtudod.

Forrás: Pinterest
Ben a csapat tagja, akinek Lizzy egy nagy vörös STOP táblával körbekerített személy. Egyébként ezt mint tudjuk a legnehezebb betartani, amint kimondják ne nyomd nem a vörös gombot, egyből meg szeretnéd szerezni, még ha nem is tudatosan. Szerintem ilyesmi történik itt is. Ben és Lizzy jó barátokká válnak, amikor minden irányítást elveszítenek és valami más felé sodródnak. A kimondhatatlan érzések, elfojtott vágy, tiltás mindez tökéletes egyveleg, hogy megtegyék amit egyébként nem lenne szabad és megesik soha nem is csinálnának.

Minden hatalmas titokban tartanak, senki nem tudhatja meg Lizzy és Ben mennyire állnak közel egymáshoz. A lány nem akarja a bandát és a barátságot szétzúzni, Ben szintén nem akar hülye helyzetbe kerülni.
A lány, Lizzy egyik napról a másikra terhes lesz, legnagyobb sokk ami érheti, legrosszabbkor fogan meg a pici és innentől csőstül jön a baj. A bandán belül kialakul egy kisebb széthúzás, hiszen Ben nem hallgatott haverjára, mégis a felesége húgát elcsábította. Vajon képesek lesznek együtt kitalálni valamit? Ha Ben és Lizzy együtt maradnak akkor lehet ebből több, mint egy nagyon jó barátság, vagy együtt néznek szembe minden buktatóval, de csak közeli ismerősként?

A két főhős karaktere tetszett, mi több nagyon jól tudtam Lizzy karakterével azonosulni és ezért kifejezetten élveztem a könyvet. Érdekes olvasmány volt, néhol megérintett, hiszen eléggé érzelmes olvasmány. Kedveltem Bent is, hiába mutatta nagy és erősnek magát, mindenkinek minden szava lepereg róla, valójában ő is érzékeny, tele van felelősség érzettel. 

Lehet klisésnek tűnik a sztori, de valahogy pont ezért éreztem életszerűnek. Valóban megeshet egy ilyen szituáció, két ember akik tudják nem lenne szabad kavarniuk, mert az adott közösségben nem túl jó ötlet, kissé házi nyúlra nem lövünk állapot, de persze nem törvényszerű. Hiába égett be ez a köztudatba, még lehet jó a vége. Láttam már ennek ellenkezőjét is. :)

Elején írtam kissé összecsapottnak tűnik, most ezt kifejteném. Elején indul a terhességgel, utána visszaemlékezés, megint jelen, visszaemlékezés és lényegében a sok visszaemlékezéssel olyan érzésem volt, mintha csak ugrálnánk a történetben. Végén mikor már szívesen olvastam volna hirtelen letelik az idő és hopp a jövőben vagyunk. Mindezek miatt nekem néhol elkapkodott, összecsapott érzésem támadt. Valószínűleg nem mindenki van ezzel így, de általában pont ezért nem szeretem a visszaemlékezős mégis jelenben játszódó történeteket. Mindig kapkodós feelingem van ilyenkor.

Összességében jó kis kötet ez is, nem volt rossz, kedveltem a karaktereket, kellően érdekes és édes a sztori, szóval ez is egy jó kötet volt. Viszont ahogyan fentebb írtam ez az utolsó része a Stage Dive-nak, mind a négy könyv megjelent és itt a vége. Nagyon megkedveltem az egész sorozatot, első és harmadik része különösen kiemelkedően tetszett, viszont ez a sorozat újraolvasós listára került, annyira tetszett.

Ha még nem kezdtél hozzá, vártad lezáródjon, itt az ideje. Jó kis romantikus, rockeres történet. Néhol elbájol, megkönnyeztet, mégis bájos az egész történet. :)

Előző részek:


Nyereményjáték:

A Stage Dive sorozat sokunk számára okozott önfeledt, vidám pillanatokat, éppen ezért a mostani játékunk a lehető legegyszerűbb lesz: írjátok meg, hogyan képzeltétek el a Deep főhősét, Bent!

Ez nagyon egyszerű lesz: a modell/színész képének az URL címét a Rafflecopter dobozba.

A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.


– 11.02. – Sorok Között – 11.03. – Angelika blogja – 11.05. – CBooks – 11.07. – Insane Life – 11.09. – Betonka szerint a világ... – 11.11. – Dreamworld – 11.13. – Kristina blogja – 11.15. – MFKata gondolatai – 11.17. – Deszy könyvajánlója

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése