Ads

vegyes omlós

Szóval. December 7-én száll fel a gépem ami visz Pekingbe. Most már tuti. Vízumom is készen van.
Pár hete volt Lacey Weatherford - Crush című könyvéhez egy játék. Dáviddal úgy indultunk neki, hogy mekkora poén. Lehetett nyerni is és egy váratlan helyzetben sikerült egy második helyet is elérnem. Ma megkaptam őket. A hűtőmágneseket külön imádom, mert hűtőmágnes fetisiszta vagyok.... :D Meg ilyen könyvjelzőszerűket, kitűzőt és egy aláírt nagyobb képeslapot.
Indulás előtt lehet csinálok pár könyves bejegyzést, ami előre lesz beütemezve... :D Most el vagyok velük maradva...
Kép:

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése