Ads

Sherrilyn Kenyon - Álomszerető (Sötét vadász 1.)

Igazából megvettem ezt a könyvet a második kötettel. El sem akartam olvasni, de annyi pozitívat hallottam, hogy mégis rászántam magamat. Fülszövege nem kecsegtet számomra túl izgalmasan, noha ez nem tántorított el.
Első dolog amit érdemes megjegyezni: Nagyanyám kikapta őket kezemből, hogy hú de jó... Utána amíg a 4. kötetet be nem fejezte, nem is láttam őket. Imádja.


Sherrilyn Kenyon


Álomszerető


(Sötét vadász 1.)

Írta: Sherrilyn Kenyon
Kiadó:  Ulpius-ház
Besorolás: Felnőtt
Kategória: romantikus, paranormál-romantikus, misztikus, urban fantasy
Kiadás éve: 2009
Könyv nyelve: Angol
Olvasott nyelv: Magyar
Oldalszám: 448

A végső értékelésnél elgondolkoztam. Végén 3 pontot adok, mert: Jobb lesz többi kötete. A 4 ponthoz kevés volt, de 3-nál jobb. Mivel jobb lesz, így végül 3-at adok csak, hogy utána mehessen föl többi a csillagos égbe. :D

Alaptörténet: Makedóniában több mint 2000 évvel jelenkorunk előtt kezdődik. Hol volt, hol nem volt... Volt egy harcos - Makedóniai Iulianosz. Félisten és hadvezér volt, nők tömege fordult utána. Egyetlen dolgot nem kapott sosem meg életében, a szeretetet. Végül testvére harccal megszerzett nejét is ellene fordította, majd az megölte gyermekeiket... Bosszút akart állni, így került egy könyvbe. Nők vágyait kell kiszolgálnia örök idők végezetéig, ha meg nem törik átkát.
Grace a szende, naiv lány igazából. A múlt árnyékai pedig besötétítik napjait.

Nos könyv fő szála jól ki van találva, arra lehet is építeni, ahogy láttam arra is lesz építve. A többi mellékes elemet meg kivették.
Grace-el voltak problémáim. Ennek ellenére sikeresen nem gyártott ugrókötelet idegszálaimból más főszereplőkhöz képest. Nem súlyos bajok, csak csupa apró pici probléma. Például teljesen normális egy orvos úgy foglalkozik valamivel, hogy ahhoz alig értsen. Hiába szexuálterapeuta, ha maga ehhez szinte semmit nem ért neeem baj. Hiszen a festő sem tud rajzolni, csak az elmélet elég mindenhez.  Néha erőltetettnek éreztem félelmeit is.
Iulianosz tekintetében is voltak olyanok mint... Úgy érzem nála folyamatosan halljuk nagy, erős pasi. Meg is látjuk ezt az oldalát, alapjáraton mégis hiányzik belőle valami, amire azt mondjam ez a pasi vérbeli alfa hím aki ezreket mészárolt le. Nem. Ő nem lehet, mert a potenciális vezetőhajlamot keresve sem látom benne. Ez a saját véleményem, de bennem komolyan nem kelletett mélyebb vágyat az iránt, hogy egy ilyen pasim legyen akár csak egy percre is.
Könyvben voltak logikai bakik, no meg persze hiányozhatatlan a sok klisé. Például és Iulianosz anyuciját sem értettem meg. Főleg, hogy magának a kötetnek vége egy hatalmas rózsaszín vattacukor.
Jha! Majdnem kihagytam: Imádtam Selenát és Parist! Ők ketten nagyon jó fejnek bizonyultak. Paris motoros szerkójával, Selena meg a boszorkányos dolgaival megfűszerezi ezt a kötetet.

A többi kötet merőben más lesz ettől állítólag, így boldogan állok elébük. :)

Pozitív: Első könyvnek, bevezetőnek nagyon jó alap.
Negatív: Erős a főszereplő pasi, mégsem éreztem belőle ezt. Inkább, hogy csak meg akarnak erről győzni.
Kinek ajánlom: Mindenki aki szereti a mitológiai alakokkal, vonásokkal megspékelt jelenkori romantikus paranormális műveket.


Pontozás:
Történet: 5/5
Leírás: 3/5
Karakterek: 
    Iulianosz: 3/5
    Grace: 4/5
Humor: 4/5 
Összesen: 3/5
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése