Ads

NoszTaliga - Avagy előásott kedvenc zenék

Csak nosztalgia jött rám és ma elővettem régi kedvenceket. Ehm. Szóval a J-rock és Visual Kei kártyáimat terítem le. :D Gondolataimat, régebbi dolgokat fűztem hozzá. Felelősséggel, nézhetőek. :D Némelyik nem gyenge. Legtöbb ártalmatlan. Szólok ahol gondolkozz el.
Csak a klippesebb számokat szedtem össze, mert szívem szerint a legtöbb itt szerepelt banda összes számát felküldtem volna ide. :)

X-Japan - Forever Love
Mindig elsírtam magamat rajta. Imádtam hidét (gitáros) mellékesen RIP hide-sama és Yoshiki (dobos, zongorista) volt a szívszerelmem. Manapság a példaképem lett. Ha láttátok Fűrész 4, Katakombákat, akkor találkozhattatok újabb számaik közül már párral.

Saját fanartom Yoshikiről:


D'espairs Ray - Born
Ettől a számtól euforikus érzetem van. Oh Zero... Oh Karyu... Nah most én is rég nem hallgattam. :D
(Ha tetszik, akkor okvetlen hallgasd meg a Redish, Mirror, Garnet, Forbiddent is. :D) 
                                


MUCC - Saisyuu Ressya
Ők is gyengéim voltak. :) A Fuzz-t szerettem volna először, de ezen a számon mindig minden helyzetben felvidultam. Valódi címe: Az utolsó vonat. Nem vidám, de mindig az volt érzésem, hogy valami lezárult, új kezdődik.

GazettE - Filth in the Beauty
Imádtam tőlük a Zetsut. Még egészen ismeretlenek voltak amikor hallgatni kezdtem zenéjüket. Később elég felfutottak lettek. Akik szeretik jrockot, kevesen nem tomboltak számaikra....
A klippben csak pár érdekes tárgy van, így nem emelem ki...

Malice Mizer - Beast of Blood
Gothic loli japánban műsor egyes számú személye: Mana-sama
Ő az a gitáros aki 20 év alatt nem szólalt meg néhány mondaton kívül semmit, de látványával elképeszti az emberek ezreit.

Malice Mizer - Illuminati
Nah itt gondolkozz, mert meztelen emberek vonaglanak és mű véreznek össze, de még sofcore-osan.
Amikor érdemes odafigyelni a klippre is... :D Kicsit perverz, kicsit Gackt a 'magnumával' = kitömött zoknival és kicsit Kami. Aki RIP... Imádtam, erre nagyon jókat táncoltunk, vonaglottunk. erre mi mást lehet? Komolyan? Ebből egy órára még Photoshop kép is született amiért 5-öst kaptam... :D

Pierrot - Yuyami Suicide
Ha nem bírod melegeket vagy ehhez hasonló témát akkor kerüld, mert középtájt van pár fincsi részlet.
Rettentően szerettem őket. Sok társadalom kritikát vittek zenéjükbe, számaikba, klippjeikbe. Énekesük az akkor még konzervatívabb japánban nyíltan meleg volt. Végül feloszlatták őket. 

Dir en Grey - Obscure (Csak saját felelősségre, ez a vágatlan...)
Nah igen. Itt ismét egy és egyben legfincsibb részhez érsz. Ez után már semmi durva nem lesz. Ebben vágott testek, mű vér, mű hányás, dildók és gyermekfejeket harapó gésa nénik vannak. :D Ha mégis tetszik a szám, akkor ajánlom, mert sok jó zenéjük van, klippjeik pedig ehhez hasonlóan látványosak...
A Dirunak mindig volt egy sajátos stílusa amiért sokan szerették őket. Nálam a Yurameki számmal lopták szívembe magukat. Noha egyik klippjük évekig eszembe jutott. Nem, nem is ez amit megosztok.
Oh, 2007-ben eljutottam a Müncheni koncertjükre is. Az egy külön posztot érdemelne hogyan verekedtem át a 160 cm-el magamat a tömegen a 2. sorba 3000 ember között. Meg a közönségtől elszedett hajlakk mennyiség egy nagy konténert töltött meg. :D
Jha igen, Shinya, dobos évekig példaképem volt, mai napig úgy vélem jó pasi.

Saját fanartom Shinyáról:



Világosba is evezek...


Ez a szám sosem hiányzott a bulikról. Végig táncoltuk a 94-es buszt a rúdján és középsuliba érve már extázisban voltunk a tánctól. xD Nagyon vicces volt. Vonaglottatok buszon már? :)

STr - Darlin
Őket barátnőm mutatta és azóta imádom amit csináltak. Ez egy szimpla elmebeteg elborulás, semmi más... :D

Psycho le Cemu - Gekkai Merry Go Around
Avagy hol van a határ amikor az agyad kiég. Igen és KÉPES VOLTAM ELTÁNCOLNI! xDDD

AnCafe - Tekesuta kousen 
Őket sosem szerettem igazán, ez volt az első számuk ami kijöttekor még hallgattam is, de aztán már nem nyertek meg maguknak...


Ez meg a vége. :D 

Totál új szám, csak annyira beteg, hogy nem hagyhattam ki az agyzsibbasztásból.



SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése