Ads

Mert Mortal instruments, mert mert... :D

Ez a hetem összességében nem volt rossz.
Alkottam, helyesebben próbálgatva táblát alkottam egy szösszenetet, csak egy szemet, de egyre jobban rááll kezem is.

Úgy néz ki Januárban megyek vissza Kínába. Ma elkezdtük intézni a vízumot.
Ráadásul kijött a Csontváros (City of Bones) első előzetese és még a plakátok is napvilágot láttak. OMG!
Gyorsan megosztom.. :D Hadd örüljetek...

Hivatalos honlap: ITT
Előzőleg amit írtam könyvekről: ITT

Az első teaser:

Plakát:

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése