Ads

Kellemes karácsonyt + Kína

Tegnapelőtt volt próbaórám. Tetszett a gyerekeknek. Tegnap pedig az első óra. Érezhetően ideges voltam. Noha utolsó pillanatban derült ki lesznek idősebbek is. Így könnyebb lett az óra. Nehezíteni kell.
Arra is rájöttem, ha picit megváltoztatom akkor már nem értik mit mondok.
Jha ma felhívtak, hogy lent a portán mutassam be az útlevelemet. Mert két hete bejelentés nélkül vagyok itt. Igazából leányzó megkért, ha megkérdezik mióta vagyok itt, akkor mai naptól, mert kötelező rendőrségnek lejelenteni. :)))

Ma karácsony van. Akiknek itt dolgozom, akik segítenek, ők tartottak ilyen karácsonyi vacsorát nekem. Nagyon értékeltem. :) Kaptam egy sálat is tőlük. Igazán nem számítottam akármilyen ajándékra sem.

A bejglit, narancsillatot, fenyőillatot, tűleveleket a talpamban, a fenyődíszítést nem pótolja semmi. Kedvenc ünnepem ha van ilyen a karácsony. Miért? Meglepő. A fenyő, illatok, meleg együtt amiért. Meg a hideg, tél, hó, év vége. Így picit a mai napot nehezen viseltem. 
Életemben először nem díszítettem fát, nincs körülöttem semmi karácsonyi...
Van, Candy varrta fenyőfa. :)
(Candy: Lehet hazamegyek nyáron nyaralni, eljátszom amit mondták. Fogom a 2 méteres műfenyőt és felállítom, majd lebontom. :) )

Gyerekekkel. :)))


Mindenkinek Boldog Karácsonyt Kívánok!

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése