Ads

Jamie McGuire - Az Éden

A Maxim Kiadó a könyvfesztiválra jelenteti meg A Sötétség és Fény anyalai trilógia befejező részét Jamie McGuire tollából, mely Az éden címet viseli. Végre megtudhatjuk, hogyan végződik Nina és Jared küzdelme a Pokol követeivel. Tarts velünk a három állomásos blogturnénkon és a játék helyes megfejtéséért cserébe esélyed lesz megnyerni a könyv egy példányát.

Jamie McGuire


Az Éden


(Sötétség és fény angyalai 3.)
Kiadó: Maxim
Műfaj: YA
Kategória: romantikus, fantasy
Megjelenés ideje: 2015.04.23
Olvasott nyelv: magyar
Fordította: Szűr-Szabó Katalin
Oldalszám: 290
Megtetszett? Megrendelheted itt!
ISBN: 9789632616179
Pont: 4/5
  Látta az elmondhatatlant. Ismeri a megismerhetetlent. És most harcba száll a legyőzhetetlen ellen. Nina Grey ahhoz megy feleségül, akihez nem lett volna szabad, olyan gyermeket hord a szíve alatt, akinek sosem szabadna megszületnie, és olyan háborút visel, amiben nem győzhet. Jared Ryel pedig, akinek újdonsült feleségét és meg nem született gyermekét kell megvédenie a Pokol dühétől, nem hibázhat. Miközben sürgeti az idő, hogy visszavigye Jeruzsálembe a varázskönyvet, újból felkeresi a Szent Anna templomot, és ráébred, hogy a válaszok mindvégig a szeme előtt voltak. Ninának és Jarednek egymásba kapaszkodva kell addig életben maradniuk, amíg a gyermekük megmenti őket és a világot.

A sorozat befejező kötetéhez érve nem lepődtem meg már semmin különösebben, ennek ellenére szerintem pozitív irányba fejlődött a történet. Kissé furcsa elengedni egy sorozatot, értem ez alatt, befejezni és már ismerni az egész történetet. Örömteli és egyben kissé szomorú is, mert mégis el kell engedni, nincs új történet.

Előzőekben panaszkodtam Ninára és gyermeteg, hisztis kirohanásaira. A könyv nagyon kellemes meglepetést okozott ezen a ponton, ugyanis Nina karaktere megkomolyodott, úgy érzem, szerethetőbbé vált és végre megmutatta, képes ő talpra állni, van esze és megoldja problémáit. A lány karaktere nagyot fejlődik, nem csak a gyerek miatt, hanem alapvetően, hozzáállásában.
Ugyanezt éreztem Jared esetében is. Nem volt vele különösebb problémám, de nem is volt a legkedvesebb karakterek között. Meglepődtem mennyire komolyan viselkedik a könyv folyamán, ahogyan akkor is, amikor Nina szembeszegül vele, jogosan.

Nem tudom Jamie McGuire fejlődött, vagy itt talált rá önmagára az írásban. Esetleg a karakterek formálták meg magukat a könyv végére, olyanra, amilyenek lettek. Mindenesetre az első könyvhöz képest hatalmas fejlődést látok kibontakozni és ennek örülök. Szeretek ilyen sorozatokat olvasni, lezárni.

A történet kiszámítható, ettől függetlenül élvezhető, olvastatja magát és vannak pontok ahol izgalmas. Romantika, kapcsolat és a család ezúttal is nagyobb hangsúlyt kap, pont ezért nem is vetettem fel hibaként a tényt, hogy kevesebb a fordulat. Mindig inkább romantikus könyvként kezeltem és pont ezért szerettem meg. Ha romantikus fantasyként tekintek rá, akkor semmi negatívumot nem tudok felhozni. Nem tökéletes, de szerintem jó.
Végső csatát nem tudtam annyira átélni, mert valahol várható volt a fejlemény és a cselekmények végkimenetele. Viszont Jared és Nina örömét át tudtam érezni és együtt tudtam örülni velük.

Nináékon kívül, valamint a „meglepetésükön” kívül megkedveltem a mellékszereplőket, remélem Cynthiáék történetéről még majd olvashatunk egy spin-off történetben. Nagyon megkedveltem azt a párost.

Összességében tetszett a történet, ha külön nézem a trilógia zárókötetét, és ha egyben tekintek a három kötetre, akkor is ugyanezt tudom írni.

Persze ne egy epikus műként nézzünk rá, hanem mint egy könnyed romantikus fantasyra. Ebben az esetben könnyen olvasható, jó kis könyv. 



Nyereményjáték:

Ezúttal azoknak szeretnénk kedvezni, akik már olvasták az eddigi részeket. Nem lesz nehéz a játék ezúttal sem, a bloggerek kedvenc mellékszereplőjét kell kitalálnotok a kiemelt betűk helyes sorrendbe helyezésével. Kérjük a neveket a rafflecopter doboz megfelelő sorába írjátok be! 
Figyelem! A kiadó kizárólag magyarországi címre postáz. A nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére válaszolni az értesítő e-mailre. Sok szerencsét!!


Bloggerek listája: 
04/16 Kelly Lupi olvas - Szereplők ruhái
04/18 Dreamworld - A regény színterei
04/20 Insane Life- Borítók
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése