Ads

Susan Ee: Afterworld – Túlélők világa

A Könyvmolyképző kiadó jóvoltából hazánkban is megjelenik Susan Ee: World After - Túlélők világa című regénye, az Angelfall sorozat várva várt második része. Ennek örömére a Blogturné Klub nyolc bloggere bemutatja Penryn és Raffe legújabb, izgalmakkal és fordulatokkal teli kalandját.

2015. április 6-tól egy-egy blogger teszi közzé a véleményét a könyvről, illetve rengeteg, a történethez kapcsolódó érdekességgel is találkozhattok majd, ha velünk tartotok. Érdemes követni a turnét, ugyanis nem csak plusz információkat tudhattok meg a könyvről és szereplőiről, de ahogyan az lenni szokott, nyerhettek is!

Susan Ee


Afterworld – Túlélők világa


(Angelfall  2.)
Kiadó: Könyvmolyképző
Műfaj: YA
Kategória: romantikus, fantasy
Megjelenés ideje: 2015. tavasz
Olvasott nyelv: magyar
Fordította: AncsaT
Oldalszám:  
Megtetszett? Megrendelheted itt!
ISBN: 9789633991657
Pont: 5/5
  A nagysikerű akció-fantasy, az Angelfall folytatásában az angyalok dúlásának túlélői igyekeznek összefogni mindazt, ami megmaradt a régi világból. Mikor egy csapatnyi ember foglyul ejti Penryn húgát, Paige-et, azt gondolván, hogy egy szörnyeteg, a dolog elfajul és vérfürdőbe torkollik.

Paige eltűnik. Az emberek halálra rémülnek. Anya szíve majd megszakad.

Penryn fel-alá autózik San Franciscóban, a húgát keresve. De miért olyan üresek az utcák? Hová tűntek az emberek? Kutatás közben belebotlik az angyalok titkos tervébe, kezdi megérteni, hogy mi mozgatja őket, és teljes szörnyűségükben felsejlenek előtte rettenetes szándékaik.
Rafi eközben a szárnyait igyekszik visszaszerezni. Azok nélkül nem térhet vissza az angyalok közé, nem foglalhatja el az őt megillető helyét az élükön. Ha aközött kell választania, hogy visszaszerzi a szárnyait vagy megmenti Penryn életét, vajon hogy fog dönteni?


Imádtam az első kötetet, Angyalok bukását, mivel rettentően egyedi hangulata van az egész könyvnek. Sajátos leírásai és brutalitásával ötvözött gyermekiség fogott meg legelső olvasásra, ezt az érzést éreztem a második résznél is. 
A Túlélők világa ezt a fajta írásmódot megtartotta az írónő, és gyakran véresebbnek tűntek a jelenetek, mint valójában voltak.

A történet eleinte lassan indul, nem akartam elhinni, hogy eleinte ennyire nem történik semmi. Bár lehet ez csak személyes tapasztalat. 
Egy idő után érezhetően elkezd az írónő ismét belelendülni, mintha ott állt volna benne össze miről is fog szólni. Szerencsére hamar ráérzett Susan is erre és megváltoztatta az események folyamatát.
Angyalok itt sem lettek kedvesebbek, bár miközben azt olvastam mi történt Penryn húgával, véltem némi emberiséget megcsillanni az angyalok természete mögött. Olyan, mintha saját magukat hajszolták volna bele az egész háborúba, valójában halvány gőzük sincs mit akarnak. gyerekek játszanak a homokozóban, mert megtehetik.

Penryn ismét a problémák középpontjában áll és a húga iránti szeretet minden akadály legyőzésére buzdítja, akár saját élete árán is. Nemes dolog a testvéri szeretet, főleg, ha ennyire önzetlen. Nagyon becsültem benne folyamatosan kitartását, rátermettségét, minden problémában a család iránti tiszteletet. 
A skorpiók mögött húzódó rejtély és megalkotásuk meglepett, nem számítottam arra, amit olvastam. Penrynnek pedig most nagyobb szüksége van erre a tudásra, mint valaha.

Rafi feltűnése váratott magára, egészen sokáig nem is tudjuk meg, mi történik vele. Bevallom kicsit meglepett, hiszen vártam volna a szokásos szerelmi háromszög kialakulását vagy esetleg Rafi hősiesen jön és megmenti a lányt, esetleg vele oldódnak meg a problémák. Végül teljesen mást kaptam. Nagyon pozitív számomra a végkimenetel, mert bizony nincs szerelmi háromszög! (Ha nem jöttél rá még, akkor nem szeretem.)
Régen vártam ennyire egy főhős felbukkanását! Ilyen Rafi gyere vissza táblákat is feltarthattam volna, végül igen, ez az! Megérkezett! Imádlak!
Azonban nem tartott sokáig ez az örömöm, mert egyszer csak az utolsó lapra értem. Nagyon gyorsan, szinte észre sem vettem kiolvastam az egész kötetet. Talán ez az egy hibája van a könyvnek. Rövid és gyorsan ki lehet olvasni. Valódi negatívumot nem tudok mondani. Egyszerűen imádtam minden egyes betűjét. 

Nyereményjáték:
A történetben fontos szerep jut Raffe kardjának, ezért mostani játékunk során híres filmes, könyves és videojátékos kardokkal találkozhattok.
Nektek pedig nincs más dolgotok, mint kitalálni az egyes állomásokon látható képek alapján az adott fegyver magyar nevét (amennyiben nincs, úgy természetesen az eredetit - ezt minden mezőnél jelezzük), és beírni azt a rafflecopter megfelelő sorába. A sorsoláson az vesz részt, aki mind a nyolc karddal megpróbálkozott!
Figyelem! A kiadó kizárólag magyarországi címre postáz! A nyertesnek pedig 72 óra áll rendelkezésére a megküldött e-mailre válaszolni, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk.

Segítség: Nincs magyar neve, csak egy tünde neve.


SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése