Ads

Feketelista / Blacklist 2. széria

Blacklist 2. széria

Vetítették: 2014-2015 

Mondtam állítson le valaki... Most darálom a sorozatot, már utolértem a csütörtöki részt, eddigi összes kijött részt láttam.
Ha az első szériára azt mondtam tetszett, akkor a második zseniális volt! 
Azt hittem nem lehet überelni, de tévedtem. Az első szerintem csupán árnyéka a második szériának. 

Itt is az első néhány résznél úgy éreztem, minden csak filler, kitöltő rész. Kezdtem már elcsúszni, lassabb voltam, nem győzött meg, hogy jobb lett. Negyedik részt imádtam, valamint észrevettem a morbid és fekete humor gyakoribb, mint előtte volt. Nem bántam, szeretem ezeket a morbid humoros riposztokat benne. 

Bevallom Tom nem nyert meg magának, ezért annyira izgi sem volt nekem az eleje. Semmi újat nem tudtam meg, úgyhogy csak élveztem a részeket.
Persze, biztosan van Tomnak valami fontosabb szerepe, hiszen rég halott lenne, de nem tudtam valahogy elfogadni őt. Elején kis nerdy boy, utána meg rosszfiú és mégsem. Nem, túlzottan eljátszotta a kártyáját nálam és minden ellenére, kihajítottam volna.

Ressler nálam a nem tudom hova tegyem kategóriába esik. Hol kedvelem, mert teljesen emberi lesz és képes az FBI karakterét félretenni, máskor pont ez az amibe belekapaszkodik. Kicsit kettős a személyisége és nem mindig eldönthető melyik dominál.

Lizzie karaktere nagyon hullámzó. Hol megkedvelem, hol pedig ütném egy szívlapáttal. Néha az egyszerű és átlátható dolgok sem mennek neki, máskor simán sikerül összehoznia, amit kell. 
Tommal történt dolog is csak idegesít, lehet ez a bajom. 
Ahogy Reddel viselkedik néha, totál kiismerhetetlen szereplő a szememben. Volt ideje megismerni Redet, tudhatná, általában más dolog is van a háttérben, nem azért kell neki, mert kihasználja, hanem valami más van ott. Különben már rég eltüntethette volna a színről. Sokszor Lizzie saját szemével látta, Red lepuffantja, ha meg van a számára szükségesnek vélt infó, utána rossz szó nélkül dobja az embereket. Viszont tőle nem sajtolt ki semmit. 
Lehet kicsit beleturkált egy ponton fejébe, bár erre rettentő hosszú ideje lett volna. Főleg, mivel hamar világossá válik, Red gyermekkora óta figyeli Lizzie-t. Szóval nem tudtam megérteni Lizzie-t. Ő is akarja ismerni a múltját, ráadásul manipulált dolgokra emlékszik, tehát abszolút nem biztos ami megtörtént. Az is kiderült, tényleg másra emlékszik, mint ami valójában történt. Red ekkor sem szólt egy rossz szót, csak némán megölelte.
Arra kíváncsi leszek, mi volt az igazság azon az éjszakán, amikor felgyulladt Lizzie-ék háza és az első szériás háznak, amit felrobbantottak, mi lesz később a szerepe, mert szerintem ott történt minden. Mikor jön rá Lizzie?

Már előzőleg is hangot adtam annak, hogy Spader rajongó vagyok. Csak eddig csendes típus voltam, néha megszólaltam, mutogattam filmeket, csak nem ennyire. Most szerintem átlendültem valamin. :D
Azért fogalmaztam így, mert már jó ideje kis Ultron Lego figurák vannak a szekrényemen és hát, a legtöbb filmet láttam, amiben játszik. Szóval, ha igazat kell mondjak, akkor le sem tagadhatom, Reddington szerves része amiért nézem. :D Elfogultságomat nézzétek el.
Kanyarodjunk vissza.

Elindult a sorozat egy összefüggőbb, átláthatóbb irányba, ahol kiderült minden eddigi rész összefut egy szálon, szinte az minden akta egy helyre fut igazából be. A legelső résztől kezdve. Sejtettem ez lesz kihozva, már első szériában is Lizzie tette össze őket, hogy valahova haladnak, csak nem jött rá merre, itt derül ki, háttérben nagyhalak pihennek és várnak, mikor csapjanak le. 
Arra számítottam Reddingtonnak kell valami, azért intézi így, az FBI-al és könnyebb neki tovább működnie. Elején rájöttem valami nem stimmel az elgondolásommal, hiszen mindenki hazudik, Rednek, akinek oka lenne, szinte végig nyílt lapokkal játszik. Legfeljebb nem az egész igazságot mondja el, csak részleteit.

Meglepetésszerűen hatott az összeesküvés. Valamilyen szinten persze, sejthető volt, valaki jön és bemutat a csoportnak, de nem vártam, hogy ilyen formán meglepnek.
A Luther Braxonos rész, ahol beindult a gépezet és szerintem igazán jó lett a sorozat. Fulcrum (megj.: magyarul azt hiszem Függelék lett) körüli egész mizéria olyan szálakat vonz magával, amitől az egész sorozat fellendül és másik irányba indul.
Lizzie döbbenete, anyja igazi identitásán csak olaj a tűzre. Végső soron a háttérben beindult gépezet nagy halai minden információt felhasználnak ellene.

Ha valaki megkérdezné, továbbra is kitartok előzőekben tett álláspontomnál, igen. SPOILER (Emeld ki.) Szerintem Red lesz Lizzie valódi apja, viszont ha előbb elmondja, akkor még rosszabb helyzetbe kényszeríti a lányt. Így is az anyja múltját kihasználják a kőrözés folyamán, pedig semmi köze hozzá. Mostani részek picit elbizonytalanítottak, de szerintem ez arra megy ki, hogy még legyen idő húzni a szálakat.

Továbbra is imádom a sorozatot és remélem még sok rész van hátra. Már félek az évközi szünettől. :D


SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése