Ads

Csütörtöki Kornél-Corner

Ma Kornélt egyik veszélyes hobbija űzése közben találtuk meg.


Q: Kedves Kornél, mit csinálsz így fejjel lefele?
Próbáltam egy alacsonyabb szintű démont megidézni. Nem látszik?
Q: Hááát... Ami azt illeti nem...
Pedig rajta voltam az ügyön. Erre mit kapok cserébe? Fejjel lefelé kell lógnom.
Q: Úgy tudtam ahhoz rajzolgatni kell, néhány tárgyra is szükség van.
Nem! NINCS! Nálam nincs. Növény vagyok, nem hülye!
Q: Le jössz ma még?
Igen. Én? Hogy a viharba ne! Csak keresek előbb egy ráolvasást. Hátha sikerül.
Q: Miért van ott az a pici föld darabka?
Um... Ugorhatnánk egy másik kérdésre?
Q: Hát így démon idézés közben... Nem veszélyes?
Nem. Pont annyira nem veszélyes mint kötél nélkül bungee jumpingolni. Teljesen ártalmatlan.
Q: Hát jó. Nem szeretném látni ahogy cserepekre hullasz  végül csak levél és föld marad utánad, így mára ennyi. Köszönöm Kornél! További kellemes beidézgetést!

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése