Ads

Gena Showalter: Éjsötét bosszú

Eljutottam gond nélkül a 3. kötetig! Ez nagyon jó hír, mert ritkán vagyok ennyire kitartó egy sorozatot tekintően. Húha! :D


(Alvilág Urai 3.)

Írta: Gena Showalter
Kiadó:  Ulpius-ház
Besorolás: Felnőtt
Kategória: romantikus, paranormál-romantikus, misztikus, urban fantasy
Kiadás éve: 2011
Könyv nyelve: Angol
Olvasott nyelv: Magyar
Oldalszám: 526

Ez a kötet Reyes és Danika közötti viszonyt építi, mutatja be szép lassan, hogyan fejlődik. :D
Történet úgy éreztem sokkal fontosabb szerepet kapott itt előző kötetekhez képest. Hiába nagy szerelem, dúl a lamúr, mégis sokkal több minden történik ebben az egy kötetben mint az előző kettőben.
Reyes-el kapcsolatban voltak félelmeim, ezek szerencsére hamar elmúltak. Végül nem csalódtam, sőt jobb könyvet kaptam mint amire elsőre számítottam. Öncsonkítósditól néha hajamat téptem, mert már túlzásba vitte Danika iránti aggodalmát. Danki nem hülye, csak nő. Igazán adtam volna egy kiadós tockost.
Köztük levő szeret / nem szeret vita agyamra ment néha, szerencsére ilyenkor ismét rátért az írónő története lényegére.

Danika néha sikeresen idegeimen táncolt, de valójában nálam ilyen átmeneti karakter lett. Azaz se nem kedvenc, de nem is irritált annyira, hogy felgyújtottam volna. Ami nálam pozitív azért. DE... Nagy D pont E pont. Mik voltak ezek a hasonlatok? Némelyik olyan romantikus volt, hogy nem tudtam hova pislogjak, mert azok a szerelmes-szag leírások után kedvem támadt wc légfrissítővel fújkodni a szobámat. Ezek a sós izzadság szagú illattól gondolkoztam el igazából, mennyibe telne benyúlni ebbe a könyvbe és jól befújni 48 órás FA deóval mindet???

Légió megjelenése csúcs volt. Kellett nagyon ebbe a könyvbe, mert kapunk még egy színfoltot. Imádom Anját, mert mindig meg tud nevettetni, de Légió személyével újabb ilyen jellegű karaktert kapunk.
Gideont eddig is imádtam, annak örülök, hogy egyre többet szerepel.
Sabint elején amennyire gyűlöltem, most egyre nagyobb kedvencemmé válik. Rettentően szimpatikus kezd lenni.

Remény - nagyon tetszett az a megoldás, hogy démon lett. Hiszen belegondolva tényleg egyik legaljasabb démon maga - remény. Nagyon megfogott ezzel az ötlettel Showalter néni.
Paris szenvedését megértem, hiszen bejött neki Siena. Sőt, mivel előre sikerült le spoilerezni a dolgokat, én idióta megnéztem kötetek szereplőit, így tudtam a lánnyal mi lesz. Hogyan, miért, végkimenetelt nem. Azért annyira mégsem spoilereztem. Naaa! :D Akit választ nekem azért meglepő, tudva következő köteteket mégsem sajnálom annyira Parist...

Összességében nagyon tetszett ez a kötet is. Reyes-Danika döntsük már el mi legyen kapcsolat miatt picit le fogok vonni. Nem probléma, tovább fogom olvasni, mert már rettentően érdekel folytatása. Fő szála, története tetszik, így lesz majd a folytatásról is értékelés. :P

A romantikus leírásokról egy régi Coccolínó reklám paródia jutott eszembe, amin évekig nevettünk és közel 6 év távlatában is felnevettem most rajta (csúnya beszéd alert):


Pontozás:
Történet: 5/5
Leírás: 3/5
Karakterek: 
    Reyes: 4/5
    Danika: 4/5
Humor: 4/5 
Összesen: 4/5
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése