Ads

Shiva vs. Kornél

Mai első bejegyzésem ismét Shiváról a lusta, lassan hóbagoly formát felvevő macskámról fog szólni. Kornél pedig nem más, mint a szobanövényem.
Shiva lusta, lomha járású jószág. Fehér bundája néha hasonlít egy hóbagolyra  fehér tigrisre, jegesmedvére de ami az alakját illeti néha egy fehér porcelán vázával is vetekedik.
Újabb elterjedt nevei itthon pici, cickány, pici cickány, egyujjas kifordított szőrme kesztyű (by: unokahúgom). 
Kornél növénykén, akinek nem tudom pontos nevét, Shiva cicának gyorsan ádáz ellenségévé vált. Barátnőmtől kaptam karácsonyra, de ő sem tudta miféle lény Ő, így egyszerűen - Kornélnak hívom. Shivával mint már előbb írtam ősellenségek. Első alkalommal Shiva fogai közül mentettem ki, azóta ma negyedszer mentettem ki a macska szájából, de szegényen így is látszanak hadi sérülései. Itt lent láthatjátok Kornélt mentőakcióm után.


Kornél - a szobában lakó növény

Most következzen néhány fotó, amit barátnőm Jassy készített a kifordított egyujjas szőrme kesztyűnkről. - alias Shiváról. 


Macska vagyok, nekem mindent szabad
Mi van a táskádban?!

Játszom, nem látod?
Velem foglalkozz, te humanoid! 
A hősök is alszanak
Mivan, mivan?!





SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése