Ads

elmúlt három hét szerzeményei

Az elmúlt három hét szerzeményei - happoltam, vettem, kaptam. :)
Most bespájzoltam egy kis időre. Elmúlt három hétben felhalmoztam egy kisebb mennyiséget. Pedig a polc söprés volt elsődleges célom... Holnap még 3 taggal bővülök. Azt pedig a Könyvudvarból - konyvudvar.hu -ról van - reklám helye, mert jók. :D
A legtöbb könyv rukkola.hu nélkül nem lenne itt, úgyhogy ismét ez a reklám helye. :D

Rukkolás karc is született a molyon, azt most ide is beillesztem:
Pár hete regisztráltam, de van pár megjegyzésre méltó eseményem. :) 


Első. Az egyik első lány aki happolt tőlem, megkérdezte miről szól a manga és röviden leveleztünk is. Egy jó hét múlva ismét véletlen folytán frissen rukkolt könyvemet happolta tőlem, akkor már csak rutinosan küldtem. :) 
Második. Egy reggelen happoltam egy könyvet, már meg is beszéltük a postát. Késő délután egy könyvet feltettem, happolták, de csak a 3. levél után esett le nekünk, hogy délelőtt én voltam aki happoltam tőle. 
Harmadik. Ma happolták az egyik rukkolt könyvemet. Kiderült saját volt csoport társam, de most is iskolatársam a happoló. :)


Negatívum… A postás ma papámmal közölte, hogy ő nem könyvszállító. Um. A világon szinte mindenhol postázzák a könyveket. Elvégre papír… Mondjon másik kényelmes megoldást, ami boríték alapú és egyszerű. Meg persze ez után is kapja fizetését. :D Na. – Kivéve ha 3 x 20 kg-os csomag jön külföldről, amiből egyik csomag 20 kg-os könyvcsomag és posta vele hozatná ki, akkor már megérteném panaszát. :D (Ez is én voltam. Noha a postai csomagszállító hozta ki.)


Ezek a legfrissebb szerzemények egyben. :)

Az unokahúgom gondolt rám és készített nekem egy könyvjelzőt. :)))) (Ha olvasod, előbb mint mondanám: KÖSZI! :) ) - Cuki nagyon és tetszik.

Ezek pedig amit más happolóknak küldtem/készítettem - időközben fejlődtek is - a könyvekben ajándék gyanánt, kis üzenettel:

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése