Ads

Kornél-Corner 2

Kornél-Corner - a szobanövényem mindennapjából merítek ki egy-egy képkockát. Így részesei lehettek egy átlagos szobanövény hétköznapjainak, filozofálásának.


A macskával történt baleset után felfigyelt Kornélra a helyi, szoba sajtó. Kornél pedig kedves, tiszteletet tudó, jó növényi jogaihoz mérten ad interjút nekünk.
Q: Mi a teljes neve?
- Cornelius Kornél, szeretném ha tegeződnénk.
Q: Rendben Kornél, tegeződjünk. Hogyan kerültél ide?
- Egy hideg téli napon árván ücsörögtem a TESCO növény polcán, amikor egy kedves lány felemelt, becsomagolt, hazavitt. Már azt hittem otthon vagyok, de sajnos költözködnöm kellett újra. Így kerültem mostani szekrényemre.
Q: Mi a hobbid, ha szabad kérdezni?
- Szeretek játszani, olvasni, filozofálni, barátkozni más életformákkal, amőbákkal. Egy ellenségem van, azaz ádáz fehér dög! 
Q: Amint látom, éppen Rubik kockát teszel ki. Szabad kérdezni miért?
- Persze! Nagyon izgalmas csavargatni.
Q:  Kornél, hogyan szoktál rá erre a játékra?
- Oh, igen egyszerűen. Ültem a polcon és csak porosodtam, amikor láttam megcsillanni a kockát. Egyből kedvem támadt játszani vele.
Q: Na és hogyan halad vele?
- Nem látszik? Kitűnően! Már el tudtam forgatni bal oldalra leveleimmel.
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése