Ads

Karen Marie Moning - Keserű ébredés (Tündérkrónikák 1.)

Az olvasás lényege, hogy pillanatok alatt fantázia világába kerülj. Így lehet, hogy egyik pillanatban harcos földönkívüli pasink van, közben egy alakváltó vámpír tündér szerelmünk is megbújik talonban és becsöppenünk az ultra-hiper-szuper gonosz tündérek világába.
Egy szó mint száz: Történet elején nehéz volt átállni, hogy reggel futurisztikus jövőben földönkívülieket ölünk, szöktetünk és a pasink is az, utána vissza jelenünkbe egy tündérvilágba.

Karen Marie Moning: 

Keserű ébredés


(Tündérkrónikák 1.)

Írta: Karen Marie Moning
Kiadó: Kelly
Besorolás: Felnőtt
Kategória: krimi, romantikus, fantasy, paranormális, tündér
Kiadás éve: 2010
Könyv nyelve: Angol
Olvasott nyelv: Magyar
Oldalszám: 302 


Mac nővérét megölték Dublinban, de a rendőrség lezártnak tekinti az ügyet. Utánamegy Államokból, hogy megtalálja aki ezt tette, majd bosszút tudjon állni, átadhassa  rendőrségnek valódi gyilkosát. Ha ez ilyen könnyű lenne...
Mit sem sejtett az addigi cukormázas gyönyörű vattapamacsos életének ezzel vége fog szakadni. Egy új valóságot fog megtapasztalni ami nem szép...

Ez a könyv "nem akarom soha elolvasni" listámon kapott helyet régebben. Eszem ágában sem volt belekezdeni, de barátnőm, Jassy nagyon ajánlotta mennyire jó. Mások is mondták jó lesz ez. Persze kaptam alkalmon, hát ha ennyien szeretik megnézem magamnak én is. Helyesebben elolvasom.
Könyvben vannak klisék bőven, sok el van dolgozva szépen. A csonka család, örökbefogadott gyerek, halott tesó lapot pedig mostanában majdnem minden könyvben olvassuk, így azt már lassan felesleges kiemelni.
Mac karaktere néha agyamra tudott menni. Olyan csapkodjuk fejünket a falba, néha kézzel segítsünk rá, hogy arcunk biztos bele is fúródjon érzésem volt. Noha mégsem lehet rossz, ha mindezt 1 nap alatt ki is olvastam. Tény, nem egy hosszú könyvsorozat. Valaki leül, pár nap alatt kiolvasható.
Mac karakterére visszatérve. Dublinba megy kompletten összepakolva részt kicsit soknak éreztem, de nem baj. Tényleg meg akarja találni nővére gyilkosát. Sok ruha, haj és cipő leírás idegesített. Mac nálam ki is érdemelte néha az igazi - te idióta szőke címszót. Pozitívat is kerestem, találtam benne. Van elszántsága, makacs. A Sartre megjegyzésével szívemben meglágyított egy falacskát, mert múlthéten tartottam róla előadást. :) (De rossz poén... Sartre - A Fal)
Barrons még nem kapta meg nálam az über szexi, isten király, hadd térdeljek eléd jelzőt. Nyálamban sem csúsztam padlómon remegve, persze ennek ellnére kedvelem. Kíváncsivá tett. Kimértsége, titokzatos természete nem rossz. Általában ezt a pasi fajtát könyvekben szeretem.
Ugorjunk könyvünk történetére.  Nagyon tetszett a világa. Izgalomban dús, noha érezhetően csak bevezető kötet. Tündéreket életemben nem képzeltem el aranyos kis jószágnak. Könyveket amiket olvastam sem igen találkoztam jó tündérrel. Azokat titkon igyekszem elkerülni. Ezért különösen élvezetes volt, hogy van egy jó és rossz oldala, de a jó oldal sem igazán az. 
Szexéhes - szexel ölő tündérek... Tény, megálltam egy pillanatra WTF arcot vágni. Pedig Galeorn után nem kéne szempillámnak se rebbenni. Bagoly-farkas-denevér-alakváltó-vámpír-víz-tündérhercegek/hercegnők különböző tanácsa mellett, ezen fent sem akadtam nagyon. :D

Pozitív: Világ kidolgozottsága, megjelenítése. 
Negatív: Mac nagyon szőke tud lenni.
Kinek ajánlom: Ha elég nyitottan állsz ehhez a könyvhöz, akkor nagyon jó! :)


Pontozás:
Történet: 5/5
Kidolgozottság: 5/5
Humor: 4/5
Karakterek: 

    Mac: 4/5
    Barrons: 4/5
Összesen: 4/5
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 megjegyzés:

  1. Tegnap a soroksári auchanban megvettem az első két kötetet. Kilós könyv vásár van. Potom kb. 500 Ft/db. Akinek még nincs meg, jó alkalom megvenni.

    VálaszTörlés
  2. Köszi, hogy szóltál! :))))
    Lehet beugrok soroksári Auchanba. Itt van fél órára.

    VálaszTörlés