Ads

Szemináriumi előadás



Ki mint nem tudja vagy tudja, esetleg sejti. :D
TKBF-re járok. Azaz Buddhista Főiskola mesterszakára.


Holnap lesz egy Buddhizmus nyugaton szemináriumi előadásom. Ha jól emlékszem én jövök, ha nem akkor előre kész az előadás...
Elvállaltam - Buddhizmus a modern irodalomban. Mivel nincs sok időm így két könyvre esett választásom. Noha egyik sem jelent meg magyarul, szerintem teljesen jók.
Az egyik tipikus New Ages példa, az a Tea With The Black Dragon. Utána megírok arról is egy kritikát, mert nem volt még. A másik a lejjebb már górcső alá vett Ultraviolet, közben utána néztem az orvosi részének, meg filozófiai szempontból is elemeztem picit és buddhista szempontból összeszedtem gondolataimat. :D 
Nah, ezt élvezni fogom.
(Persze előtte, ma még szenvedek a páli nyelv nyelvtanával és mondattanával...)
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése