Ads

Képek - avagy voltam kicsi...


Szóval sokat emlegetem, hogy nem voltam egyszerű eset tininek. :D Mivel sokan szőkének és egy rózsaszín esetleg neon színben villózó lánynak ismert meg, így a régi képek közül néhányat előszedtem. Egészen kicsi koromból.

Köszönöm azoknak (pl.: Mesmer, Jassy, Anji) akik végig kísértek, kitartottak mellettem. Nélkülük igazán nem lettem volna az aki most. 
Mesmeréknek, mert kilátástalan helyzetben találtak rám, majd felkarolva bevittek a goth, Mode és minden világába. Mai napig hálás vagyok ezért. :) Megtanultam bulizni, élni.
Jassynak, mert kihozott az öngyilkosos, elmebeteg, depresszív korszakomból, mint egy igazi nővér. Betoppantam fekete-fehér életébe talpig feketeként, elveszve a nagyvilágban. Mellém állt, megmutatta az anime világát, kirándulás örömeit, hogy mások miatt sose bánkódjak. Szarni rája. :D
Anjinak, mert megmutatta léteznek színek is a világon fekete, fehér, piroson kívül is. Emlékszem, amikor betört életemben a rózsaszínű tütüs felhőjével, szép lassan mint egy porcelán babát átöltöztetett, megismertem a barack, rózsaszín és a szivárvány megannyi színét. Boldogság pedig annyi, mint elengedni.


NAGY lábon éltem. :P 5 évesen?
Kezdő nyelvész:
Ukrán mesekönyvvel :D
3 évesen?


Digitális technika és a
pentagramma esete. 2003
Biztonsági ... 2005-2006?


Solymár - 2005

Halloweeni HP tábor. 2004


Depeche Mode party előtt?
Passzolom... Talán 2006?

J-rcok és VK - 2007
Digital Sushi 2.0
Későbbi, 2008-as kép.
(Kopott ki a neon rózsaszín. :D)

Itt már az elborultabb J-rock
és VK korszakomat éltem. - 2006

Szintúgy - 2006

Divatbemutató (J-rock)
 2008 - AnimeCon

Alakultam - 2007
Szőkén és már jobban - 2009

Ez pediglen már kínai divat -
2010

Sziasztok... :D
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése