Ads

Kína Blog 2. (Ez)

Előzőleg vezettem blogot amíg kint voltam, de csak az elején. Most úgy döntöttem végig vezetni fogom. Bejegyzések eléréséhez, szűréséhez fent "Kína" gombra csak ezek fognak bejönni. Ott minden mást is megtalálsz persze...
Régi blog: http://toffymei.freeblog.hu/
Még 3 nap és újra kínai földön ácsingózok. :)
Előzőleg Dél-Kínában voltam, de most Észak-Kínába sodort el az interkontinentális szél. Pontosabban célállomásunk: 衡水 - HengShui
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése