Ads

Mindenevő Toffy

Igen, mindenevő vagyok, nem nagyon válogatok étel között. Párszor bizonyítottam van egy gyomrom, tegnap és ma ismét. Az európai sztereotípiát sem erősítem, mert mindent megeszek amit elém tesznek. Kivéve a csontos húst és halat amiben szálka van. 
Ismét bizonyítottam, hogy nem válogatok.
Előzőleg ettem már kagylót, rákot, kígyót, ráját, csigát több félét, cápa uszonyt, élő szöcskét levesben, csótányt. Most a vegyes szamárhússal bővül eme repertoárom, ami nem is rossz. Valamint egy fán élő húsos bogár és túlméretezett lárvával. Lárva annyira nem jött be, mert fogamba akadt, bogár viszont nagyon finom volt. Most lehet fintorogni, de szerintem sütve finomabb mint a csirkehús. Olyan tizenöt darabot tüntettem el egy ültő helyemben.
Nem volt nálam amivel lefotózzam, de fogok csinálni róla képet.
Mást hoztam. :)
Hoztam a híres sütiről, tortáról képet ami Kína szerte ugyan olyan ízű, színe lehet más, de ízre nem. Jha és a piros cucc meg ne tévesszen. Mindenkit átver. Az zselé.
Meg egy "kis" pomelo.



SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése