Ads

Kresley Cole - Vámpíréhség (1.)

Kresley Cole



Vámpíréhség


(Halhatatlanok alkonyat után 1.)

Kiadó: Ulpius
Besorolás: Felnőtt
Kategória: romantikus, erotikus, paranormális
Kiadás éve: 2009
Könyv nyelve: Angol
Olvasott nyelv: Magyar
Oldalszám: 438

A borítója miatt évekkel ezelőtt, már 2009-ben megjegyeztem, hogy sosem fogom elolvasni, mert ez valami borzalom. Belül is ilyen lehet, ha nem figyeltek erre. Nem vagyok borító alapján ítélő típus, de van ami kiakaszt nagyon. Ez is ilyen volt. Annyira rossz a címe és a külseje...
Kiderült persze a borító 3 kötetig ilyen, utána már más és még a magyar cím is szenzáció hajhász egy kicsit...
Nem ez volt Kresley Cole-tól az első könyv amit kezembe vettem. Későbbi kötetét a Kiss of A Demon King (Magyarul - Démonkirály Csókja címen jelent meg.) adta meg a löketet.
Alaptörténet Lachlain a vérfarkas megérzi párja szagát és ezért 150 év után kiszabadul börtönéből. A választott hölgy pedig nem más mint Emmaline a félig vámpír, félig pedig valkűr lány. Eredetileg Párizsba indult felkutatni apja származását. Elejétől sejtjük ki az, már a fogadásomat meg is tettem volna.
Lachlain el akarja vinni Skóciába egykori uradalma területére Emmaline-t, hogy királynőjévé tegye. Valkűrökre meg azt hiszi pici ártalmatlan tündérek. Rá kell jönnie végig tévedett minden szempontból.
Igazából a történettel nem volt semmi különösebb bajom. Néhol nekem kicsit már sok volt a jajj ne, te más vagy. Jajj te sem, mert nem ismersz huzavona. Emmaline társai is néha kikészítettek, túl sok volt nekem.
Emmaline végig kedveli Lachlaint, de nem akarja bevallani neki, mert végül úgy is utálni fogja. Ezzel nem értettem egyet. Hiszen többször azért bizonyította, hogy nem csupán múló kaland neki. Jó, teszem azt mi ezt nem tudjuk. Akkor is eléggé egyértelmű, hogy random jött-ment vámpír nőnek nem adna véréből.
Lachlain meg túlzottan próbálja bezárni. Bárki megőrülne, ha pasija nem engedné ki. 
Igazából mind a két karakter többször hibázik. Ezért egész jó páros is, meg hátráltatják könyv menetét.
Végén a főgonoszok kinyírásáról a How to Marry a Millionaire Vampire című könyv jutott eszembe. Ott volt utoljára, hogy nem ölték meg a főgonoszt, mert annyira buta. Itt kinyírják, mégis azaz érzésem, hogy annyira gyorsan történik, hogy buta. 
Összességében jó könyv. Van története, háttérszálai, jó alap, nem tudtam én magam sem letenni. Bevezető és első kötetnek tökéletes. Lehet az a bajom, hogy mostanában sok ilyen könyvet olvastam és már csak a nagyon jóknak adok 5 csillagot.

Pozitív: Háttértörténet, világ kidolgozottsága, főgonosz szerepe.
Negatív: Néha nekem a karakterek túlzottan is belebonyolódnak saját érzelmi világukba, ami egyszerű lenne egyébként. Kézenfekvő dolgokra nem jönnek rá.
Kinek ajánlom: Nem hasonlítom a kettőt véletlen sem, de aki szereti Kenyont annak ez is fog.


Pontozás:
Történet: 5/5
Leírás: 4/5
Karakterek: 
    Lachlain: 4/5
    Emmaline: 4/5
Humor: 4/5 
Összesen: 4/5
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése