Ads

Sherrilyn Kenyon - Angyali csók

Igazándiból ezt a könyvet nem tudtam hogyan értékeljem. Jó könyv, de nekem nem tetszik első fele annyira. Utána már igen. Nekem kicsit gyors volt az esemény elején, majd belassul.


Sherrilyn Kenyon


Angyali csók


(Sötét vadász 5.)

Kiadó: Ulpius-ház
Besorolás: Felnőtt
Kategória: romantikus, paranormális
Kiadás éve: 2010
Könyv nyelve: Angol
Olvasott nyelv: Magyar
Oldalszám: 480

Cassandra egy Apollonita. Abból is a hercegnő Ryssa utolsó leszármazottja. (Ryssa, Ryssa...*) Oké, most tettem egy puzzle darabkát össze. WOW... O.o Szóval ezt még egyszer angolul felteszem listára, hogy logikai vagy fordítási hiba van e elöl. Ahogy Wulf is 12 000 éves egyik helyen... WTF?! Acheron a legidősebb a maga 11 ezrer és plusz pár százzal. Oké, lesz még Alexion is, de ő sem annyi. (Alexion ♥) Acheron meg egy... *bííp* Szóval ő eléldegélhet ameddig akar.


Visszatérve. Cassandra egy tiltott gyümölcs. Wulf pedig a nagy, csúnya Sötét vadász. Természetes ellenségek. Akik álmukban szeretkeznek és becsúszik a gyerek. Na oké. Kedves Kenyon, kedves ribi Artemisz... Ez mi kérem szépen? Álomban?! Jöttek az álommanók és összehozták? Rendben, értem én az Álom vadászokat, de ez így tökre nem romantikus jó? Így nálam a kötet végig kiölte a romantikát.

A gyerek miatt gyorsan összejön Wulf és Cassandra. Persze a probléma, hogy Cassandra meg fog halni, mert nincs messze a 27. születésnapja. (Info, ha nem tudod: 27 évesen Apolloniták meghalnak.) Folyamatosan támadják őket. Őszintén itt untam magamat egy kicsit. Oké, támadják. Mozogjunk már... Végre! Visszajön Cassandra tesója segíteni nekik és Urian is jön. (Urian ♥) Aki Stryker fia. Na most Stryker nevét jól jegyezzük meg mert ő ilyen központi fő goni lesz. Aki egy idő után nálam az idegesítő kisebbségi komplexusosok számát növeli. Na mindegy. Apollomy megölhette volna igazán.
Apollomy, aki egyébként nem gonosz. Szerintem viszonylag érthető dühe. Picit kattant, de ettől függetlenül egyenesen imádom őt. :)
Jajj, a könyv utolsó 1/4-e viszont nagyon tetszett. Nálam az mentette meg az értékelést. Az eleje tényleg nem volt nagyon az én stílusom, egyáltalán nem tetszett, érzelmeknél sem tudtam magamat mélyen beleélni. Utolsó 1/4 kiérdemelné az 5 csillagot nálam. Vannak harcok, ott van az összes árnyvadász, megindítja az embert és jól össze van szedve az a rész. :)
Meg persze kapunk még egy kis Simit! :) Ami pluszt érdemel. Van némi Acheron is. ...
Artemiszt meg máglyán égetném el... Minden alkalommal leírom, de ahogy haladunk úgy lesz egyre csak idegesítőbb. -.-"
Szerintem érdemes elolvasni ettől függetlenül a kötetet. Később jól jöhet megérteni pár dolgot. :)

*Spoiler: Cassandra tulajdonképpen Acheron távoli rokona... Most esett le. Hisz Acheron nővérének, Ryssának utolsó leszármazottja. Oké... Még egy ok amiért Artemiszt meg lehetne fojtani. Részben miatta történt minden.

Pozitív: Események sorozata. Az utolsó harcok, mikor minden Sötét vadász ott van. :)
Negatív: Nekem kifejezetten nem tetszett Cassandra és Wulf romantikája. Az 'álmos' nálam elvágta magát az egész ügy. Erőltettek éreztem.

Pontozás:
Történet: 4/5
Leírás: 5/5
Romantika: 2/5
Karakterek: 
    Cassandra: 3/5
    Wulf: 3/5
Humor: 4/5 
Összesen: 3/5

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése