Ads

Sherrilyn Kenyon - Dark Hunters vol. 4

Érdekesen van meg, mert egy angol könyvtári leselejtezett példány, ami tökéletes állapotban van, nem is látszik, hogy könyvtári volt. Ráadásul még van ilyen cuki műanyag borítója is. Ha azt leveszem, olyan mint az új. Imádom a könyveket, amiknek van története. :)


Sherrilyn Kenyon


Dark Hunters (manga) Volume 4. 


(Vol. 4)

Kiadó: St. Marin's Griffin
Besorolás: Tini
Kategória: romantikus, fantasy
Kiadás éve: 2011
Könyv nyelve: Angol
Olvasott nyelv: Angol
Oldalszám: 208


Könyvön Toffyt olvasásban direkt zavaró kismanó ülhetett. Főleg egy macska nagyságú fehér popó... Első kb 50 oldalon a macskám úgy érezte kevés figyelmet szentelek neki, ezért kilökte hízelgés közben a könyvet, átgyalogol kezem alatt, bepucsított elém. Néha még ugródeszkának is használt gyomromat átrendezve tüdőm helyére, vagy épp fél mellemet az agyamba nyomva. (Köszöm Shiva...) Aztán kekszet is elkezdtem rágcsálni, erre nyelvpiercingem most úgy döntött lecsavarodik. Juhú!!! :D Érzem ennek így kellett történnie.

Törénet: Ez a negyedik rész a Night Embrance (Végzetes ölelés) kötet második felét dolgozza fel. Történettel semmi bajom, jól elkapta a főbb monumentumokat és szálakat belőle. Aki romantikázásra vágyik, az ne ezt vegye előre, mert ami egy mangába belefér azért korlátozott. Nincs benne megható, sírós rész, csak a ténylegesen szükséges történet. Szépen persze odafigyelve, hogy mindez a "T" azaz tini kategórián belül maradhasson. Így pár csókon kívül ne várjunk semmi extrát. (Amúgy ha meg arra vágysz, csak írd be hentai és megkapod amire szükséged van. :P ) Szóval igazából shoujo-ainak sem minősíteném, mert nem elég cukros ahhoz. :) Csak manga. 

Rajzolás: Hát nem dobtam el tőle agyamat. Nem azaz igazi csúnya fajta, szóval senki ne ijedjen meg. Mivel CLAMP rajongónak tartom magam, imádom stílusukat így nálam az a szép, ha egy nő kecses, még ha igazi badass is. Itt ez nem jött át. Engem ami legfőképpen zavart az a pumpa száj. Kéremszépen... A vastag, telt ajkak még nem adnak indokot a szilikonnal töltött kacsacsőrhöz! Ez szerintem nem lett igazán elkapva ebben. Valamint Talon tetoválásain sírtam egy sort. Rendben ez az én nyünyükém, mert nem szeretem a nonfiguratív tetoválást és motívumokat, főleg nem, ha mint itt - pár vonás. Értem én kelta motívum, de a kelta motívum és a nonfiguratív eléggé nem ugyan az. 

Pozitív: Történetet jól adja vissza.
Negatív: Amit írtam főleg.
Kinek ajánlom: Hát, inkább Kenyon rajongóknak. Mint manga rajongó, nem tudom ugyan azt a hatást érné e el. 

Pontozás:
Történet: 4/5
Leírás: 4/5
Karakterek megrajzolása: 
    Sunshine: 4/5
    Talon: 4/5
Humor: 5/5 
Összesen: 4/5
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése