Ads

Sherrilyn Kenyon - Végzetes Ölelés (3.)

Amin ismét kibuktam: borító. Miért, de miért kellett ez nekünk? :D Csak én nem szeretem, ha emberek vannak rajta?
Mostanában sok Kenyon értékelés lesz. Kenyon maratont tartok éppen. :)


Sherrilyn Kenyon


Végzetes Ölelés


(Sötét vadász 3.)

Írta: Sherrilyn Kenyon
Kiadó:  Ulpius-ház
Besorolás: Felnőtt
Kategória: romantikus, paranormál-romantikus, misztikus, urban fantasy
Kiadás éve: 2009
Könyv nyelve: Angol
Olvasott nyelv: Magyar
Oldalszám: 560

Először is leszögezném. Nem a könyv húzott le sokat a pontozásból, hanem a fordítás. Eredetileg ezt a könyvet tavaly novemberben kezdtem el olvasni. Végül most márciusban fejeztem be. Gondolkoztam is mi lehet az oka. Végül rájöttem: borzalmas a magyar fordítás. Hihetetlenül rossz. Nem adja át egyáltalán az érzéseket. Unalmas és vontatottá válik.
Azt hinnénk a könyv ilyen... Nem. Kenyont gondoltam másik oldalról-nyelvről is megközelítem. Így kezdtem el egy másik sorozatát angolul. Le voltam döbbenve!!! Jók, nagyon jók.

Vissza a könyvhöz. Az eleje szinte homályba veszett. Sunshine és Talon találkozik. Sunshine Talon régi feleségének reinkarnációja és meg akarják őket ölni. 
Sunshine karaktere vicces, hebehurgya, szétszórt karakter. Míg Talon.. Az Talon. Szexi sötét vadász... :D
Amennyire a könyv eleje nem tetszett, a második fele annyira jó lett. Onnantól nem tudtam letenni. Sajnos e miatt a hosszú idő miatt sok részlet homályba veszett nálam, de azt tudom mondani, aki teheti angolul olvassa... -.- Később nálam is újra lesz olvasva.

A görög és többi mitológia szép egyveleget alkot ebben a világban. Nagyon tetszenek az összemosások és ahogy kivédi Kenyon az ütközéseket különböző panteonban. Eléggé egyszerűen oldja meg. :)
Asht imádom. Komolyan itt kezdtem Acheron rajongóvá válni. Na jó, még majd lesz akit nagyon megkedveltem később, de Acheron lett a number one kedvencem.
A kötetet ha lehet ne hagyd ki, mert később még lesznek részletek amik fontosak lehetnek ennek a sorozatnak folyamán. Ráadásul a következő két kötet is a jelen kötet eseményei köré épül.

Pozitív: Kedveltem Sunshine bohókás karakterét. Talon pedig egészen jó karakter. :)
Negatív: A magyar fordításon kívül? Kevésre emlékszem.
Kinek ajánlom: Kenyon fanoknak? :D Na jó, aki szereti az erotikus, izgalmas, paranormális történeteket. 


Pontozás:
Történet: 5/5
Leírás: 2/5
Karakterek: 
    Talon: 4/5
     Sunshine: 4/5
Humor: 4/5 
Összesen: 4/5

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése