Ads

Sherrilyn Kenyon - Ördögi tánc (4)

Ezt a kötetet a sorozatból kedvenc köteteim közé sorolom. Nagyon jó lett szerintem. A végét pedig imádom.


Sherrilyn Kenyon


Ördögi tánc


(Sötét vadászok 4.)

Kiadó: Ulpius-ház
Besorolás: Felnőtt
Kategória: romantikus, erotikus, mitológia
Kiadás éve: 2010
Könyv nyelve: Angol
Olvasott nyelv: Magyar
Oldalszám: 446

Zarekre az előző kötetben Artemisz kimondta a végítéletet, hogy halál. Őt nem nagyon érintené meg, már így is száműzték őt a messzi Alaszkába. Utána akarja küldeni Artemisz saját Sötét vadász gyilkosát, Themiszt. Ash megfenyegeti Artemiszt, végül Astrid mellett döntenek aki az igazság szűzi nimfája. Acheron csak az Ő pártatlanságában bízik...

Zarek karakterét imádtam, mert a tapló énje mögött egy érző ember van. Hihetetlen színes érzelemvilágot nyújt át szerintem. Érthetővé válik miért gyűlöl mindenkit. Apja törvényen kívüli szolgálótól született gyermeke volt. Egész életében megalázták. Mikor megölték, annyira el volt csúfítva teste, hogy Sötét vadásszá válása után újat adtak neki. Ezek után újra meg kellett tanulnia "bízni". Ráadásul Sötét vadászok közül is Artemisz (Felgyújthatom végre?) olyan dolgokért száműzte és bünteti amit nem is ő követett el. Egyszerűen csak nem bírja Zareket, mert félelmetes.
Nagyon kedveltem, humoros, kedves karakter amikor már meg van szelidítve. Gyorsan szívembe lopta magát.
Astrid az igazság szűzi nimfája egy vak nő képét veszi fel és így próbálja kideríteni, vajon Zarekben maradt e még valami jó? Eddig minden gyanúsítottat halálra ítélt, mégis reménykedik hátha talál valakit aki nem bűnös. De még mekkora kincset talál magának.
Sasha a farkas szintén hatalmasat alakít a könyvben. Ugat, morog, meg persze mivel alakváltó így véleményt is kifejt. Nagyon kedveltem a sokszor akadékoskodó, szarkasztikus karakterét. 

A könyv humoros, e mellett megérintett valahol. Úgy érzem a könyvsorozat itt indult be igazán. Ha azt hinnénk: Úristen ez már a negyedik kötet, csak itt indul be? Akkor azt kell mondanom, hogy ennek a sorozatnak esetében ez egészen jó, mert lassan 30 történet csatlakozik ehhez a világhoz, így a négy kötet vajmi kevés az összeshez képest. 
Eléggé sok minden történik benne. Talán a házban bezárt idő kicsit lassan telik, mindezt Sasha karaktere elfelejteti velünk. Állandó karakterekről is csurran-cseppen valami, Ashről kapunk némi információt. Történet egyáltalán nem lapos, minden oldalán izgultam értük egy kicsit. :)
Na és már most is Ash fanGrill voltam, de Simi megjelenésével újabb kedvencre tettem szert. A mindig éhes démonlányban megtaláltam a másik kedvencemet. Gyermeki démon lelke hihetetlen édes, egyben gyilkos is...
Egy szó mint száz: nagyon jó kötet. :)


Pozitív: Karakterek, történet...
Negatív: Eleje kicsit lassan indul. Túl sok a házban töltött jelenet.


Pontozás:
Történet: 5/5
Leírás: 4/5
Karakterek: 
    Zarek: 5/5
    Astrid: 5/5
Humor: 5/5 
Összesen: 5/5
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése