Ads

Hétfő esti matiné (3) - Hangyás lettem...

A mai matinés könyv, Honey, I Shrunk Your Cooch! címet viseli, ennek pedig elkövetője Hylene Haley. A könyv valójában egy humoros paródia, de így is bőven indulhat a málna könyvek közötti versenyen.
A könyv elérhető az amazonon, bár én a shashwordsről szereztem be. Néha vannak kuponok és akkor ingyen letölthető...

Térjünk át a lényegre, a történetre.
A főhősnő unja már az egyhangú életét, minden vágya, hogy királynőként kezeljék. Imádja, amikor mások az ő parancsait lesik. Ez az álma teljesül is, mert egyszer csak a hangyabolyban találja magát és ő az új királynő. Ami ez után következik, arra csak a cím tudott és a meggyőző borító fölkészíteni. A hangyák rányomulnak a lányra! Mert olyan szooo szexi a hangyák szerint, az emberi testében, hmmmm…
Mivel el is olvastam az egész történetet, ezért a vizualizáció sem maradhatott el. A lány egy szál bikini felsőben rohan a sok levél között és vágyakozó hangyák kergetik. Oh, King-Kong, te ehhez képest egy hős vagy.

Jókat nevettem rajta, bár néhol eléggé kínos volt ez a nevetés. Kedvenceim az olyan részletek voltak, mint Tad jött a szexi csápjával masszíroz, a nagy kerek szemeiben vágyat láttam fölébredni (whahaha hangyaszerelem az első látásra) vagy ami mindent vitt: még a fülemet is kényeztették.
Ami végleg betette nálam a kaput, hogy a történet legvégén, amikor már a kis hangyákkal nő a hasa, kiderül, az egészet csak elképzeli. A valóságban a főnöke asztalán a munkatársai veszik körbe, ők „kényeztetik” és a főhősnő pusztán a főnök hangyafarmját bámulja. ... és erre indult be. Hihihi 
Az egész munkatársak és munkahelyi csoportos móka nem más, mint a konzervatív férjétől „kapott” Valentin napi ajándéka.

Tudjátok, az egészet úgy képzeltem el, mint egy jó LSD trip eredménye, de legalább fél üveg vodka közrejátszott ebben…
Szerintem az írónő is ezeket alkalmazta.
Bár meg kell hagynom, mivel elején ki volt írva, csak humor és vicc az egész, ezért így is kezeltem. 

A borítói viszont, a kategóriájában szereplő könyvekéhez képest egészen jók! Nem azt mondom, hogy egy álom tervező és designer csinálta, de sok másikkal ellentétben, ezzel még foglalkoztak is két percnél tovább.


Tudjátok, mikor elkezdtem a Málna könyvek sorozatot, azt hittem a dinós könyveknél nem lesz lejjebb. Igazából, most minden egyes alkalommal rájövök: van.

A mai borítón gondolkoztam. Egy leendő málna könyvnek annyira rossz a borítója, hogy méltó helyet kaphatna itt, de végül úgy határoztam, borítókból van már bőven elég, ami szerepelhet itt. A másik könyv pedig később föl fog kerülni ebbe a listába, akkor ráérek kifejteni a borítóján lévő hibákat, onnan kezdve, hogy fogalmam sincs, mi van a háttérben.

Így lett a mai borítók győztese a The Square Peg.
Történetének csak a fülszövegét olvastam, de a borítón már ez sem segít. Valójában, a két meztelen, kigyúrt férfi felsőtest egy meleg történetet takar. Ez még rendben is lenne. Amit nem értek, miért kell az ágyékukhoz három darab billiárdgolyót odatenni. Az egyiknek hiányzik az egyik? Netán a baloldalinak három van belőle? Megpróbálják összekoccintani a sajátjukat?
A kép hangulatát emeli, hogy a baloldali srác, behunyt szemmel "nézi" a golyókat. Az a misztikus köd inkább finom cenzúra, mint elválasztás a két téma között.
Az egész borító fura. Lehet a történetre akar utalni, de első ránézésre bennem az ötlött föl, hogy az a három golyó a srácokra vonatkozik, nem a történetre.

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése