Ads

Alyson Noël: Evermore – Mindörökké

Miért?!!

Na először is a borító amit már sokan kritizáltak. Egy új aspektusból is megközelítem. 
Igen, mint már többen írták, kérdéses ki van a borítón, mert mindegyiken ez a hölgy van. Ha Ever akkor nagyon mellényúltak, mert a könyvben egy szőke lány ő.
Második - Nem szeretem a szőrt, nagyon nem. A szemöldöke frusztrál, hogy egy annyira szép lánynak miért van egy selyemhernyó a szemöldöke helyén ezen a könyvön. A másik, ha már képet csinálok, legalább a bajuszt retusálnám ki!!! Élőben, közelről a leányzó bajsza is látszik még ezen a sötét borítón is! :D Legközelebb akár egy orangutánt, jetit vagy Dzsingisz kánt is rátehetnék... *singh*

Alyson Noël


Evermore – Mindörökké



(Halhatatlanok 1.)

Kiadó:  Könyvmolyképző
Kiadás éve: 2009
Besorolás: Young Adult (Fiatal felnőtt)
Kategória: paranormál-romantikus
Könyv nyelve: Angol
Olvasott nyelv: Magyar
Oldalszám: 302


A könyv alaptörténete jó lenne. Nagyon tetszik. Ezt el is rontották, mert a végső kivitelezés már nem. 
Ever családja meghalt, ő az egész könyvben depressziós, néha alkoholista tinilány. Látja mások auráját, szellemeket, hangokat hall és meg akar őrülni. 
Damen az aktuális híííronk. Aki a füle mögül tulipánokat, fehér rózsákat halászik ki. (Fúj... Nem lesz ott piszkos? ... ) Na ez a tökre általános srác, egy Mr. world-universe bauty - álompasi, iq-ban veri Einsteint, mindent tud, mindenre képes, néha tárgyat lebegtet, nem kell órára járnia, jah! Kihagytam. Persze, hogy - halhatatlan... Hölgyeim! Ez lenne a tökéletes fixa ideál? Egyetlen ponton tetszett nekem, amikor már reménykedtem, hogy lesz benne némi gonoszság. Nem, esküszöm a macskámban több rátartiság és gonoszság bújik meg.
Ever buta és szőke. Első dolog ami eszembe jutott róla, az a bizonyos vicc, amikor a szőke nőhöz eljön a halál és bekopog...
- Érted jöttem.
-Értem?
-Érted.
-Nem értem.

Everrel pontosan ez történik. Eljön a halál ideje és inkább kalandozik egyet még a két világ között és elfelejt átmenni a hídon. -.- A halálhoz is buta. Megtudjuk mennyi pasia volt, Dament mennyire el akarja kerülni. Mégis milyen féltékeny...
Ever féltékenysége is egy külön bekezdést megérdemel. Féltékeny, mert egy 600 éves srác esetleg volt más nőkkel, vagy a másik nő a felesége, aki iránt egy csepp érdeklődést sem mutat. Miközben Ever, még csak perverz gondolat sem volt amikor a srác már élte az életét. Nem is találkozott még az akkori inkarnációjával... 
Ha még nem untad meg... Ever tőmondatokban beszél. Pl: Beszáltam az autóba. Elhajtottam. Megáltam az iskolánál. Kiszálltam... - Ismét egy csupa középiskolásokkal teli könyv, sok büfés jelenettel... Ha hiányozna neked. A sulin kívül nincs is élet! Nem így van???
Barát(női)jai... Haven és Miles. Miles tudom, igen tudom pasi. Nincs bajom azzal, hogy meleg, de a Hajlakkos rész éreztem egy kicsit sok. Haven a divat goth, divat depis leány, aki arra szolgáltatott, hogy bemutassunk egy elveszett leányt. Nem, a gothokkal sincs bajom, mert az voltam. Csak egyszerűen Haven tipikus divat goth lány. 
A könyvben ismét találkozunk az Üvöltő szelekkel. A kedves írónők komolyan nem ismernek más klasszikus műveket? Ezekkel szinte mindig találkozunk: Üvöltő szelek, Jane Eyre, Rómeó és Júlia, Büszkeség és balítélet... Az Értelem és érzelem, Shirley, Lowoodi árva, Othello, Hamlett, Szentiván éji álom, ezek ugye nem is léteznek... Csak mi találjuk ki őket... - Komolyra fordítva a szót. Engem már nagyon zavar, hogy ennyire nem emlegetnek más klasszikus műveket. - Ráadásul ugyan azoknak a szerzőknek is van több híres műve...
Drina alias főgonosz. Nem spoiler ez! Nem ám, mert a legelső pillanattal amikor belép, már tudod. Semmi meglepi. Na ő volt a kedvencem. Kimondja a gondolataimat Evernek és ha idézek tőle, akkor akár egy jó könyvkritikát is írhatott volna saját könyvéről...
Amúgy háromszor nevettem föl a könyvön, mert volt ahol annyira alázták magukat, hogy nem bírtam ki. Néha a busz is örült a szemöldök emelgetéseimnek...



Pontozás:
Történet: 3/5
Karakterek: 
    Ever: 2/5
    Damen: 3/5
Humor: 4/5
Összesen: 3/5


SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése