Ads

Lora Leigh: Tempting the Beast

Te jó szagú Buddhák... Ez a könyv 4*-al vezet Goodreadsen. WHY OH WHY?!
Igazi Mazochista Moly mű....
Tényleg.
Borzalmasan veszekedni akartam ezzel a könyvvel és letenni.
Sírni fogok...
Már sírok.
Ehhez képest a Szürke Ötven árnyalata trilógia egy mestermű volt. Pedig a sok szóismétlés, tőmondattal az sem egy Háború és Béke. :D

Lora Leigh 


Tempting the Beast



(Breeds 1.)

Kiadó:  Ellora's Cave
Kiadás éve: 2003
Besorolás: Felnőtt
Kategória: romantikus, alakváltó
Könyv nyelve: Angol
Olvasott nyelv: Angol
Oldalszám: 252



Van aki komolyan vette az Oroszlánkirályos szöveget... Netán a kedves írónő fanatikus rajongója volt? Jha. Olybá' tűnik... Mufasa nem halt meg, csak reinkarnálódott. Hol vagy Sima, Nala... Na jó, picit visszaterelődök a mederbe. Ez a könyv mi? Jó, tudom, könyv. Lapok. Oldalak. DE MI?
Sokat gondolkoztam azon is, hogy milyen hosszú posztban szidjam, de rájöttem majd abbahagyom ha jól esik. 
Ez a könyv az utolsó idegszálaimon táncolt, de végül el is szakította. Majdnem beszóltam hangosan már szegény palmomnak... 
Elgondolkoztam, hogy belenyúlok a könyvbe és rövid távon megfojtom, felakasztom és táblát teszek a főszereplő csaj nyakába ezzel a mondattal: "Kedves írónők! Ilyen főszereplőt NE írjatok egy könyvbe se! TILOS! Törvény fogja büntetni!" ------- Testvéreim a zŰrben itt van ehol a véleményem.

Van egy férfi - alfa hím oroszlán főszereplőnk. Most legyetek szívesek félni is tőle, mert annyira van, hogy kitépi a betűket a palmomból. Elvileg mutáns DNS kevert emberekről lenne szó. Érdekelt volna Dohner után, bár most elvesztettem eme hirtelen fellángolt érdeklődésemet. Egy darabig minden Lora Leigh mű iránt megszűnt az érdeklődés. Majd talán megtalálom az ágyam alatt ezt az érdeklődést az elvesztegetett agysejtemet is egy napon, besöpörve mélyen...
Nah folytassuk. Ebbe az oroszlánnal kevert férfibe, szimplán egy sorozat golyót engednék és olajjal megkent fáklyát kennék.

Mi a könyv konkrét története? Biztosan egész mély filozófiai, mert annyira mély már, hogy fogalmam sincs. Voltak valami mutánsok, akik elmenekülnek a laborból, katonák üldözték őket, na most figyufigyu: most is előlük menekülnek. Pont. A csaj interjút akar készíteni velük, sőt segíteni is. Pont. Az ágyában kötött ki. Ennyi a mély történet. Amúgy rájuk jön a párosodási láz - bagzanak. Na! Tudjátok hogy van ez macskáék háza táján... 
Először is hogyan lehet egy főszereplőnek olyan keresztnevet adni: Merinus. Komolyan. Annnyira nem megjegyezhető és semmitmondó. Ráadásul: A csaj kívül szőke, belül meg sötét... Tényleg. Ne higgyél nekem akkor. Pedig az.
Valahol a könyv felénél szakadt el a megmaradt idegszálam. Miért? - Azt hallgatjuk az egész könyvön át, hogy én nem akarlak te szőrös állat, gyere te oroszlán, nem akarlak szerelem nélkül, gyűlöllek, hm ha már itt tartunk gyere mégiscsak. Ebből elegem lett a második alkalom után. Sokadik ilyen alkalom után felhívja tesóját vigye el innen. Az lényegtelen, hogy emiatt a párosodási láz miatt meghal ha Callantól túl messze kerül, hiszen az számít, hogy kimenjen. (Nekem is a halálom lenne a legfontosabb.) Majd egy kicsi lámpa felvillan - élni akar. Akkor most döntsük már el mit akar?! Ennyire határozatlan idiótát ritkán olvastam még. Jha, buta is. Oh yeah! Ha ez nem lenne elég nektek, a párosodási lázzal jár, hogy folyamatosan összeesik a csaj. Háááááááááát... So szexi.
Megtámadják őket, kiderül egyik tesója megerőszakolta a másik nőt, az elvetélt. A másik pasi cica fiú pedig az áruló. Tessék. Már le is írtam az egész alkotás tartalmát. Már a végéig tudjátok.
Callan Lyons-nak annyira kreatív a neve, de annyira... Barkóba esetén kitalálnátok vajon, hogy oroszlán DNS-el alakították mutánssá? Tuti nem. Miben mutáns? Elvileg a ragadozó ösztöne, um alsó tájon tüskés *na ne röhögj annyira hangosan*. Őszintén megvallva az alfa hím oroszlán dolog sem jött át nekem - huuh de mutáns, félek, nagy pasi. Szívem szerint őt is máglyán égetném el. Ő sem különb, az iq-ja lassan verdesi a föld felszínét, talán nála jobban párja vezeti ezt a magasröptű művet. - Javítom magamat. Könyv részletes leírása alapján már nem tudtam eldönteni melyik pozitív tulajdonságát írjam le abból a sokból. Így üresen hagynám ezt a rubrikát.
A könyv 90%-át nem teszi ki más mint szex jelenet és egyéb ehhez kapcsolódó aktusok. Unalmas már az elsőtől, utána még unalmasabb. Talán az írónő is unhatta. Esetleg másol majd beilleszt gombokat nyomogatta. Nem? Ebbe papírt is kár pazarolni. Ilyenkor azért örülök annak, hogy e-bookban olvastam. Lehet az írónő torkán nyomnám le a könyvet más esetben.

Így én is tudnék egy bestseller könyvet írni... SŐT! Megkockáztatom: bárki.

Egy szerencsém volt: rövid "mű"...

Vége!!!



Pontozás:
Történet: 1/5
Karakterek: 
    Merinus Tyler: 1/5
    Callan Lyons: 2/5
Humor: 1/5 (Inkább fájdalmasan eltorzult arc.)
Összesen: 1/5
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése