Ads

Véégre... szusszanok.

Hiányoznak...
Voltam Securitys is... xD
Kihúzták a bölcsességfogamat! Úgy néztem ki elsőre mint egy rohadt hörcsög.... Whahahhaa

A jobb oldali képen volt szobatársam látható Yoshiko és barátnőnk Saki-san. Csak eszembe jutottak mind a ketten... :)
A balt pedig egy szuper titkos mappában találtam... Régi securitys korszak. Tini voltam még na... :D Nagyon tini...
A Veszprémes is csak úgy jött.

Na mi is történt? Igazából hétfőn kihúzták a fogamat. Fog - Én meccs eredménye: 0-1... :D Persze 3 hátra van, de most még nyugiban vannak... 
Vége lett az elvonulásnak. Komolyan. Hiányzik! Már kedden úgy mentünk be, hogy a Lámát vártuk és rájöttünk ma már nem ő lesz és ezen flasheltünk még pár percet. Persze a poénok születtek a szánkból, de lepődjön meg aki másra számított. 
Hétfőn még így a fog+antibiotikum párosra mondta Szilvi (sulitárs), hogy öblögessek pálinkával. Okkééé... Rég nem tettem ilyent. Absinthe hiányzik. LMAO... Na hát a 2. pálinka után már jobb volt a fogam is. Pici sör-bor rá, nem para már. Oké. Hazajöttem. Levágom magamat a fotelbe és elmondom itthon nyugodtan, hogy ezt így összehoztam. Erre nagyapám: Nem csalódtam benned. Igazából ma megtaláltam az üres pezsgős üveget és az alján maradt pici kortyot megittam és becsíptem tőle. Tudom ti Minával ittátok, de nem is vettük észre... Hm... Te bírod a piát...?
Hehe. Köszönöm papa ezt a mély megállapítást amit valahol anno barátnőmmel (páran ittak még, de mi versenyt ittunk) egy üveg Aloe-s tequila és silver tequila semmissé tétele után, mi is sejtettünk ezt a tényállást és mély filozofikus észt osztottunk mellé...
Igen, hétfőn felelevenítettük ezeket és miután Christopher közölte középsuliban ivott sokat, nekem is visszatért pár emlék, amire nem mindig szívesen emlékezek. Azok az árokpartok és hazateleportálások... Megjelölve az összes buszállomást, Határ út 42-es villamost, de egy életre megtanultam, hogy miért gyűlölöm a mandraint és persze a cseresznyés piákat (főleg Garrone-t)... :)
Mina és én Veszprém cityben.
(Amante pajtások vagyunk. xD)
Na jó. Holnap egy Amantéval ünneplünk. ♥ Egyszer kaptok egy Amantés sztár fotót. HawHawHaw...
Peace and Love... And Amante... xD

Meg Anji és az Absinthe.. Igen. Akkor a parlament is sok volt...
Meg egyszer a sörtől Gandalf is a moziban, de akkor tényleg fiatalok voltunk és nem volt ez a sok hülye törvény... Annyi a szitu, hogy kicsit többet ittunk mint kellett volna és hangosan nevettünk végig a Gyűrűk Urán, amit 3x láttunk moziban, hogy "Nééézddd mááá' látod, hogy hérom Gandalf van?!" - Hazafelé szimplán futottunk a tömeggel szemben és ordítottam: "ÉN VAGYOK GANDALF!" Mire barátnőm: "ÉN MEG A TÖMEG!!!!!"
Nah most ezek jutottak eszembe. Lesz majd megint könyves szösszenet ígérem. Csak most még bele kell rázódni mesterszakra... 
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése