Ads

Elvonulás avagy miért nem vagyok

Elvonulunk.
Információt osztok meg, lepődjetek meg... xD TKBF-re járok. Buddhista Főiskola és egy előadássorozatot tart Tony Duff Buddhista Láma. Tök jó, tetszik, nem bántam meg, hogy elmentem rá. Megértettem sok mindent amit eddig nem.
Csak...
Agyilag szív le. :) Ennek már ma érezhető hatása volt (noha a tegnapelőtti némi üveg pezsgő és tegnapi némi üveg bor is segít), de éreztem tompa vagyok mint egy kicsorbult olló...

Szeretnék elbújni ágyacskámban és elbújni egy jó napra. Ennyi. Ez a napi este 10-kor fekvés és 5:50-6:50-es kelés már sok. xD Két éve megszoktam, hogy nem így van. Whá.
Az agyacskám beszélget velem. :)
Jujj. Meg honnan tudom fáradt vagyok. Megkérdezték mi a nevem és hirtelen Anni, Anita, Ani mindent rávágtam, a Toffy ki nem jött volna a számon. Majd a koreaiak jutottak eszembe... Ani-ani...
Ma már súlyosabb. Az Europarkot elolvastam Nipponnak.Miért? Passz. Ha ez nem lenne elég, akkor Karmafeltöltésnek olvastam a Kamrafeltöltést. Eh. :D

Na off... xD Lassan megyek aludni. Ehhh...

Ma megjegyezték az angyalszárnyas medálomra, hogy nem is akármilyen, hanem kerub szárnyak. Mondtam igen. Nem véletlen hordom ennyire. :) 
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése