Ads

Vegyes

Napokban olvastam, jön az értékelés is már majd. :D
Megfáztam. Köszönöm kedves időjárás, hogy megtiszteltél. :D
Tegnap pedig a karmapontjaimat beváltva ért jó is. Bementem ebédlőbe, hogy veszek némi elemózsiát. Az osztálytársam mondta, hogy nem kéri, megeszem e. Hát jó, úgy is kis adagot szoktam kérni. Befejezvén, gondoltam veszek egy kis sütit. Sajna elfogyott. Erre az egyik srác megfordult és odaadta a fél sütiét. Olyan karma pontbeváltó nap volt vagy mi?
Marha fáradt is vagyok, mert tegnap is és mai is hajnal 4:45-kor keltem. Hihetően álmos vagyok. Majd leragad a szemem. Szóval most megyek is. :)

Figy, figy, ma kijött Rubinvörös trailerje... :D Khirály. (A reklám után meg is nézhetitek muhahahaha -.-)

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése