Ads

Gena Showalter - Éjsötét hangok

Mostanában észrevettem sokkal szigorúbban értékelek mint pár hónappal előbb. Rájöttem okaira is. Például a 128. ugyan olyan csavar vagy amikor más hivatalos dolgot kellett csinálnom, akkor a kevésbé izgalmas könyvek is jók voltak. :D Most meg nincs ilyen késztetésem, így van időm gondolkozni.

Gena Showalter


Éjsötét hangok


(Alvilág Urai 4.)

Írta: Gena Showalter
Kiadó:  Ulpius-ház
Besorolás: Felnőtt
Kategória: romantikus, paranormál-romantikus, misztikus, urban fantasy
Kiadás éve: 2011
Könyv nyelve: Angol
Olvasott nyelv: Magyar
Oldalszám: 510


Eljutottam negyedik kötethez is. Sőt! Ez ismét megerősített, hogy olvasni akarom tovább! :D
Ennek a könyvnek van egy kerettörténete ami folyamatosan megy hátterében. Szóval ha valaki csak úgy belekezd ebbe, valószínűleg gyorsan elvesztette a fonalat is.
Imádom Showalter által kitalált világot. Szívesen élnék benne. Nah vissza könyvéhez.

Gwent a Vadászok ejtették foglyul, majd egy év után az Alvilág Urai szabadították ki. Ebben a fogságban minden más halhatatlant megerőszakoltak és teherbe ejtettek, kivéve őt. Gwen egyben a legveszélyesebb is, mert ha elborul a világ akkor bizony harapóssá válik. Szó szerint. Mivel az anyukája hárpia volt, így ő maga is az. 
Sabint életében sok csalódás érte. Akiket szeretett azok mind meghaltak, általában az ő saját démona kergette őket az őrületbe vagy az öngyilkosságba. Ki is lakik benne? Kétség. Ő mindent megkérdőjelez és emberek fejébe lopózva megfélemlíti őket.
A könyv története maga tetszett. Szokás szerint pörgött a keret sztori. Noha Gwen és Sabin esetébe néha falba tudtam volna verdesni fejemet. Ugyanis... Megértem Gwent valahol, hiszen egész életében kétségek között élt, ráadásul kap még egy Kétséget is, de azért néha nagyon fel tudta zaklatni kedélyeimet. Volt, hogy erős leányzó, máskor meg félt, azt sem tudta igazából mit akart.
Sabin karakterét nagyon szerettem az első kötet óta, de a harmadik kötetben egyenesen megimádtam. Ugyanakkor a folytonos Gwennel való szeret - nem szeret huzavonájuk miatt egy idő után úgy éreztem megcsömörlöttem. A könyvet is letettem, hogy ez muszáj?
A végére ismét felpörögtek az események, imádtam egyszerűen. 
DE... Gwen húzásával elérte nálam, hogy ismét úgy érezzem magamat, hogy szinte kedvem lett volna felkiáltani: Fogjátok meg és máglyára vele! DIE BITCH DIE! - Miért kellett a fő-fő gonoszt így elengednie? Értem, hogy ő a kedves papa, de arcon se köpte volna, akkor minek töri magát? Ez nem kedvesség volt részéről, hanem szimpla naivitás. 
Légió nem hagyott cserben, ismét jókat nevettem kedves kis idegesítő karakterén.
A tesóit viszont már szívembe is zártam. Őket bírtam. :)
Gideon egyre nagyobb kedvenc lett. Imádom. Ő kezd Luciennel egyen értékű nagy kedvenc lenni.
Anja a nők közül még mindig a Number One. Úgyhogy eddigi kedvenc párosom is egyértelműen Lucien és Anja. (Az is a baj, hogy legalább egy ilyen szintű könyvet vártam volna el Sabintól...)
Torint eddig is kedveltem, most kíváncsi leszek velük végül mi lesz.
Nah. Ennek ellenére már alig várom, hogy folytathassam Aeron történetével ezt a sorozatot. :)))


Pozitív: Még mindig a világ felépítése, a másik a hárpiák. :) Ők igazán imádni valóak.
Negatív: Gwen és Sabin néha túl messze mennek a szeret - nem szeret vívódással.
Kinek ajánlom: Aki az eddigi köteteket is imádta, vagy szereti a démonos, paranormális romantikát nah.... 

Pontozás:
Történet: 5/5
Leírás: 4/5
Karakterek: 
    Sabin: 4/5
    Gwen: 4/5
Humor: 4/5 
Összesen: 4/5

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése