Ads

Kinley MacGregor - A csábítás mestere

Gondoltam miért ne? Miért ne olvassak igazi ponyvát? Mindig gyorsan leszűrtem róluk, hogy rossz, nem nekem való. Azért be kellett vallanom sok ponyvát olvasok. :D Modern és jelenkori művekkel mai napig nem tudok megbirkózni. Nem, azt nem tudom valahogyan. Kell nekem a fantázia bele. Így belecsaptam ebbe. Amúgy is szeretem kalózokat. Első kalózos könyvem 11 évesen nem éppen a gyermeki ideál képet mutatja, mert ez Daph du Morier - Francia kalóz szeretője volt. Ráadásul 8 évesen torokból Sandokant énekeltem, szóval nem mondhatni az átlagos kalózok mintája jött át nekem. :D
Egyik kellemes meglepetés volt, hogy Kinley MacGregor valójában Sherrilyn Kenyon. Akkor főleg adok neki egy esélyt.


Kinley MacGregor 


A csábítás mestere 


Írta: Kinley MacGregor
Kiadó:  Alexandra
Besorolás: Felnőtt
Kategória: romantikus
Kiadás éve: 2006
Könyv nyelve: Angol
Olvasott nyelv: Magyar
Oldalszám: 378

Lorelei Dupree éli a nemesek mindennapi életét. Eljegyzi Justtin Wallingford, aki a rettegett kalózt el akarja fogni. Aznap este még találkozik egy jóképű, akcentusos nemessel. Másnap egy kocsmában kutatják, keresik Black Jacket, ám betoppan a tegnapi úriember, most jóval szedet-vedettebben, tiszta angollal akcentus nélkül. Lorelei egyből ráismer. Ráadásul ő a kalóz is! Innen indulhat a móka. Black Jack elrabolja Loreleit és tengerre viszi...

Lorelei karaktere igazi nő. Tetszett a gondolkozás módja. Főleg, hogy nem mutat ki sokszor félelmet, csak az olvasó tudja. Utána tettei elől pedig nem fut el. Vállalja következményeit. Ezért igazán szimpatikus volt. Talán egyedül azért nem, mert Jack többször bizonyítja, hogy kedveli, hűséges hozzá, de ez kevés. Mivel nem vagyok az ilyen történelmis ponyvákhoz szokva, furcsa volt ez a fennkölt beszéd, nagyon úrias hozzáállás és nem utolsó sorban a leány szűzies viselkedése. Nem volt rossz, pont ez tetszett benne. Megadta az egész hangulatát. 
Black Jack igazán szimpatikus kalóz. Tény, hogy minden nőt megdönt, de kizárólag asszonyokat. Ráadásul ha nem kell, akkor nem öl. Sok embernek segített már. Kit - a fia is valójában így került hozzá. Soha nem tárná fel a gyermek számára: valódi anyja egy ribanc volt aki eladta neki. Inkább hadd éljen annak tudatában, hogy szerető anya szülte. Próbál folyamatosan Lorelei kedvére tenni, közben saját magával is vívódik, mert sosem engedheti meg az asszonyt magának. Végül persze minden jóra fordul, kiderül minden. Tipikus - Happy End.
Amivel nem értettem nagyon egyet és nem is tetszett az a hajó felégetése. Annyira bután történik. Mindenki túléli ezt a katasztrófát és gyorsan telepedjünk le a szigeten. Mivanmivan?
Nálam Kenyon bizonyította, hogy jól tud írni. Meggyőzött már párszor. :D Könnyed, lightos kicsi könyv, ha nem akarunk semmi mély irodalmi témát választani, akkor jó lehet még.

Pozitív: Karakterek személyisége, gördülékeny történet, nincs helyszín ugrás.
Negatív: A hajót miért, de miért kellett elsüllyeszteni? Nincs semmilyen harc.
Kinek ajánlom: Aki imádja kalózokat. :D Igazi könnyű ponyva egy fáradt nap után.

Pontozás:
Történet: 4/5
Leírás: 5/5
Karakterek: 
    Black Jack Rhys: 5/5
    Lorelei Dupree: 5/5
Humor: 4/5 
Összesen: 5/5
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése