Ads

Random Rajz Ismét

Gondoltam mi lehetne a 100. bejegyzés. Melyik poszt lesz a befutó? Vázlatban van 4 könyvértékelés, egy zene valamint egy morzsa karc, de a rajz hamarabb készen lett. :D 
Rajzoltam ismét, helyesebben órán és feljavítottam. :) Az ihletet egzisztencializmusról egy előadás alatt kaptam. Semmi különös hozzá nem fűződik. Szerintem biztos valamelyik könyv kihatott rám, de most passzolom melyik lehetett. 

Nincs hosszú története. Órai firkálgatásból alakult ki.












Ez pedig már a kész kép, amit itthon fejeztem be:

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése