Ads

Jennifer L. Armentrout: Onyx (Lux 2.)

Heteket vártam rá, de megérte várni rá... :)
Olvastam itthon, bkv buszon, metrón és villamoson, fogorvosi rendelőben félve... :D Szóval megsétáltattam Budapesten. Szó szerint, hatalmas turista körutat tettünk... Imádtam! Megérte várni.
Ha az elsőre elején félve adtam 5 pontos értékelést, elfogultan, akkor most gond nélkül 5* értékelést fogok adni, mert tényleg nagyon jó volt.
Spoileres lesz a bejegyzés. Van akit nem zavar, van aki meg ezt szereti... (Ehmm... Én...)

Jennifer L. Armentrout:

Onyx

Lux sorozat 2.

(Avagy nálam: Aliens next cage /
Katy and the chocolate factory)

Kiadó: Entangled Teen
Kiadás éve: 2012

Besorolás: Young Adult (Fiatal felnőtt)
Kategória: romantikus, földönkívüliek
Könyv nyelve: Angol
Oldalszám: 416

Megtetszett? Itt beszerezheted.

   Az előző kötethez képest rövid idő telt el. Könyv első része központjában Katy és Daemon csipkelődése van valamint folyamatos huzavonája, hogy ki szeret kit és hogyan, meg miért, miért féltékeny. Ennek vége szakadtával felpörögnek az események. Hirtelen a könyv történetének kellős közepére visz minket ez a kettőjük közötti viszony.
   Katy infulenzának gondolja a hirtelen lázát, fáradtságát. Ami utána jön arra nincs felkészülve. Egyre különösebb dolgok történnek körülötte. Röpködő ruhák, edények, szekrényajtók.
Egy új srác is megjelenik akit Daemon elejétől nem bír és gyűlöli. Megvallom Blaket én sem kedveltem elejétől. Nem volt ki a négy kereke nálam. Katyre elsőre szemet vet. Daemonnak ez is piszkálja csőrét, hiszen a srác nyomul rá és Katy igent is mond, hogy elmegy vele randizni. Csók vele nem éppen tökéletes, de próbál emberi lenni. Nem akar földönkívüliekkel lógni örökké. Ez baj... Az is, ahogy Katy megállít egy leeső faágat. Majd Simon esetében kitör egy halom ablakot és megállítja... Blake tudja mi Ő.

Előző kötet végén a harcban nem tudták mivel állították meg az Arumot. Most már igen. Katy mutálódott és képes használni a Luxenek erejét, sőt erősebb is lehet. A DOD pedig igazából nem a Luxeneket vadássza, hanem általuk mutánssá vált embereket. Akikért pénzt kapnak. Kitől? Na ezt nem tudjuk még meg.
   Városban feltűnik még valaki. Bethany. (Titkos belső goa'uldom igazat beszélt... Máskor is hallgatok rá. :D) Ezzel bonyolódik a helyzet. Vajon miért van itt? 
   Katy és Daemon az egyik tag házát megfigyelik. Lent érdekes dolgokat találnak. Fogdákat, ketreceket és kínzásra alkalmas eszközöket is... Katy egyszemélyes akcióban Blake után szimatolva vissza szökik. Megtalálja a dossziéját, amiben róla készültek képek Daemonnal. Egy érdekességet vesz észre. Egyiken sincs rajta Blake.
Ekkor belép Bethany. Valamit csináltak vele, helyesebben megtudjuk, hogy agymosták. Ezért dolgozhat a DOD-nak. A DOD? Ha azt hittük jófiúk, hát nem. Ők az Arummal paktáltak le. Mindent tudnak a Luxenek képességeiről. Ahogy írtam, mégsem ez a fő prioritásuk. Azt akarják, hogy mutánsokat teremtsenek.
   Katy mamája közben egy bizonyos Will nevű helyi orvossal randizik és találkozgat. Na őt viszont így le sem köpném. Sajnálnám rá az elpazarolt génjeimet. Gusztustalan amit művel a végén. Ezt nem mondom el mi. 
   Vége függővég, noha nem hagy kétségek között minket, de már olvasnánk szívünk szerint a következő kötetet.
   Aranyos, ahogy a könyvben több másik könyvre is utalás van. Egyértelműek, hogy melyik könyvekre. :) Annyira jellegzetes dolgot ír le róluk, hogy egyből levágtam melyikek azok. Noha magyarul még egyik sincs, úgyhogy akik sokat olvasnak angolul, azoknak egyből sejthetővé válnak.

      Egyik kedvenc mondatom:
                      "What were you not assimilating to?"
   Igazából utána meg se próbáljátok a DOD embereinek beszélgetését rendesen olvasni. :D Nem fog menni. Nekem borg hangon beszélt mindegyik. Annyira vicces volt. Alapból az Arum nálam ilyen terminátoros mozgású volt... LOL Ez csak hab a tortán...
Dee igen keveset szerepel a könyvben. Pedig annyira imádom karakterét. Komolyan. Olyan szivárvány színfolt a könyvben. Nagyon sokat nevettem a Katy - Daemon féle nyelvköszörüléseken is, de Dee más. Ő ilyen fényes színfolt. Végén érthető okokból rettentően sajnáltam. 
   Könyv vége nem túl vidám. Úgy érzem egyre komolyabb és izgalmasabb a könyv. Kíváncsian várom a következő részt is. :)

(A macskám szimplán a kuka mászás közben, de akkor már legyen hasznos... xD Ajándék: Shiva.)

Pontozás:
Tartalom: 5/5
Kidolgozttság: 5/5
Izgalom: 5/5
Humor: 5/5
Karakterek:
   Katy: 5/5
   Daemon: 5/5
Összesen: 5/5*  

Az asszimilálnak téged is mondat fele ilyen hangon kezdett fejemben Will beszélni:

Ez a szám mostantól össze lesz kötve a könyvvel nálam. xD Egyértelmű miért, de miközben olvastam ez is hangosan dübörgött fülemben. Meg imádom is...  (F(x) - Electric Shock)



SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 megjegyzés:

  1. Szia! Olyan kérdésem lenne, hogy angolul itthon honnan szerezted meg? Sajnos én még nem találtam itthon angolul sem :(
    Előre is köszi
    Enikő

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Előrendelem őket, de helyben megvenni is olcsón, könnyen lehet itt az egész sorozatot:
    https://www.bookdepository.com/
    Nincs postaköltség, tudsz kártyával és paypallal is fizetni.
    Itt szintén ingyenes a szállítás, használtan is vannak könyvek. Bár ahogy látom Armentrout nem sok van olcsóbban. Néha itt is lehet jókat kifogni:
    http://www.betterworldbooks.com/

    VálaszTörlés
  3. Köszi, meg is rendeltem őket ;)

    VálaszTörlés
  4. Örül neki, hogy tudtam segíteni és sikerült. :)

    VálaszTörlés
  5. Nem tudod hogy magyarul mikor jelenik meg.???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Másoktól azt mesélték, hogy 2014 tavasszal fog kijönni Onyx.

      Törlés