Ads

Lollipop avagy mit ne mutass meg soha gyerekeknek... :D


Ma megint egy szám jutott eszembe. Ez most angol nyelvű... Régi, de itthon nem igen hallottam még...
Valaki gondolkozott már ennek az elemzésén? :D Szerintem igen, de igazából 1 üveg bor után érdemes nekiállni elemezni. Utána már úgy sem írod le...

Amikor először láttam a klippet, azon gondolkoztam, vajon hány bélyeget nyaltak el? Vajon komolyan gondolták? :D 
A szövege mély tartalmába ne menjünk bele. 

Szerintem nem kell ezt magyarázni...

Amúgy meg a no.1 kedvenc klippem és szövegem...

Sir... Thats my rabbit...

"Too much candy gonna rot your soul."


Angolul kevésbé tudó ismerősöknek egy magyarosított szövegre átírtam belőle (a "suck" és a "get you down" magyarul nem jönne ki jól).

A kedvenc részeim, majdnem az egész, de jha... xD

Anyuval sétáltam egy naponAmikor figyelmeztetett mit mondanak másokÉld az életed amíg szerelmes nem leszelMert a szerelemben elesel...
Nézd a szomszéd nőtMásokkal szórakozik, valójában tök unalmasJézus szereti őt, de ő többet akar Oh, a rosszlányok elszomorítanak téged
Énekeld, Ne nyald nagyon a nyalókát 
Mert a szerelemben szívni fogsz... 

Anyu elmondta mit kell tudnom,
Túl sok édességtől elrohad a ... lelked :)
Ha szeret téged, engedd el
Mert a szerelem csak elkeserít
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése