Ads

Laurann Dohner – New Species könyvsorozata

Laurann Dohner – New Species



A könyvre véletlen bukkantam rá és a borítót is jobbra láthatjátok amit először megláttam. Hangos nevetésbe törtem ki. Szinte vertem a laptopot. A fülszövegére is kicsit WTF arccal reagáltam. Miután kinevettem magamat utána néztem. A goodreads-en azt írták sokan, hogy nagyon jó és az összes kötet nagyon jó értékelést kapott, így gondoltam adok egy esélyt neki, pedig tervben sem volt az olvasás. Gyorsan neki is álltam, hogy teszteljem jó e... Ez abban merült ki, hogy hajnal 4-ig nem tudtam letenni az első kötetet. :D

Az írónőnek azért jött ki egyszerre ennyi kötete, mert ezeket már majdnem 20 éve megírta. Érződik is a történeten. :D Akkor volt ez a kigyúrt férfi ideál a fantasy történetek központjában.

A kötetek címei a főszereplőket takarja ám kreatívan.
Mindenki aki szereti Larissa Ione-t, annak szívből ajánlom. :) Szerintem tetszeni fog nekik. Miért? Lejjebb olvashatjátok...

Alaptörténet: Amerikában több gyógyszerészeti központ titkos kutatásokat végzett és kifejlesztett egy ember-állat hibrid fajt. Ezt akarják tökéletesre vinni. Ezért egész életükben bezárva éltek, leláncolva, bedrogozva sokszor, próbálták tenyészteni őket, de sterilek maradtak. Állatokként bántak velük, bántalmazták minden módon őket. Mígnem leleplezte őket a kormány és egy otthon építtettek nekik ahol életükben először szabadok lehetnek. Persze ez nem megy zökkenőmentesen. Amit a kormány sem sejt, hogy őket nem tudják irányítani... 

Fury - 1. kötet


Kiadó: Ellora's Cave
Kiadás éve: 2011
Könyv nyelve: Angol
Oldalszám: 314



Ellie az orvos akinek sikerült beépülnie a céghez és információkat kiszivárogtatni. Ha lebukik, akkor megölik. A legutolsó adat amire szüksége volt is meglett, épp indult volna, ha kiér akkor egy-két napon belül felszámolják a kísérleti központot. Azonban az ő kedvence a 416-os, akit hetekig nézett és elámította bajba kerül. Egy orvost megvert és eltörte az orrát aki bosszút akar állni, Ellie pedig dühében megöli. Mit tehetne, hogy ne öljék meg 416-ost és ő is ki tudjon menni az anyaggal? Szedálja végül 416-ost, eltünteti nyomokat és úgy intézi, hogy 416 ölte meg önvédelemből a dokit. Sikerül kimenekülni, felszámolják a labort. 
Egy év múlva állást kap a központban ahol ezt az új fajt védelmezik, tanítják a kinti létre. Ellie a női szárnyat kapja, ahol mosni, főzni és takarítani tanítja őket. Azonban a nők nem beszélnek vele. A megbeszélésen belefut 416-ba aki most már Fury. Justice a vezér és alatta a parancsnoka Fury és Ellie az első találkozásba majdnem bele is hal... 
Aztán persze Fury nagyon megbosszulja az egy éve történt esetet és amit kapott, ezért gyorsan megfekteti Ellie-t. Justice ordít. Mindenki ordít és a lányok védelmükbe veszik Ellie-t az ő kicsi pudlijukat... Mert így hívják egymást közt Ellie-t... Pudli. :D
Innentől felpörögnek az események. Jön az ellenzék, demonstrálók egy renegát csapata akik nem ismerik el őket embernek és ők mindent megtesznek, hogy megöljék őket. Ők is folyamatosan jelen vannak a könyvekben. Itt kamionnal, gépfegyverekkel jönnek. Ellie persze nem rest, akit tud kinyír. Majdnem megerőszakolják, de az NSO (New Species Office) megmenti. :)
Aztán persze kirúgják Ellie-t, majd visszaszerzi Fury, összejönnek. Meglövik, megmenti. Végén pedig ásó-kapa-nagyharang. :D
Justice az egyik kedvencem. Imádom. Állítólag az ő könyve nagyon jó, alig várom, hogy eljuthassak oda.
Sladet bírtam. A második kötet az ő könyve. :) Ő inkább humorosabb.
Breezet is imádtam, nagyon cuki volt. Nagyon szeretném, ha ő is állandó szereplő lehetne. *_*
Trisha is az a doki akit bírtam. Pofátlan, de ez a jó benne. 
A karaktereket szerettem. Nem nyávogós, sírós lányok, férfiak ők. :)
Remélem nem veszít a könyv ebből a tartalmából.
Ami fura lehet. Ehm... Szóval lévén állatokkal keresztezték őket, hát péniszük sem éppen emberi. Amire picit furcsán néztem, de teljesen megszokható. Na igen. Így kerültem a goodreads egy olyan polcára ami nem tudom, hogy tényleg akartam e. xD
Összességében jó könyv annak aki szereti ezt a fajta irodalmat. Ez alatt értem, hogy nem retten meg a nem emberitől, génmanipulációtól, szextől a könyvekben, mert akkor kap egy elég jó kis történetet. :)


Pontozás:
Izgalom: 4/5
Történet: 5/5
Karakterek:
   Fury: 5/5
   Ellie: 5/5
Összesen: 5/5
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése