Ads

felvételi + kutya + barátnőm

Mai nap külön megér egy bejegyzést. 
Mindjárt egy könyves is lesz, de addig is... :D

Imádom a világítós cuccokat, ezért foszforeszkáló csillagokkal van tele a plafonom, szekrényem és még van foszforeszkálós akril festékem is. Tegnap egy űrállomást, bolygót felfestettem a plafonomra, hogy lefoglaljam magamat és ne gondolkozzak minden máson... Sort kerítek még kisebb űrhajókra is...

Ma voltam felvételizni Mesterszakra. Bementem álmosan, kialvatlanul. Húztam magam után a parfüm kondenz csíkot, ami leplezte a több liter kávét amit már megittam. Még ezt kapjátok ki, izgultam is...
Leültetnek a székre. A felvételi: 
- Mit szeretsz csinálni? Kínais vagy ugye? 
- Igen... Kínai építészet meg operát írd be hozzám...
- Szabadidődben, amivel tudnál a sulinak segíteni?
- Háát... 2 évig HÖK-ös voltam és segíteni tudok a diákoknak. *felkapta a fejét* Oké. Valami még?
- Olvasok, rajzolok, zenét hallgatok. 
Zoli rám néz a világbéke, peace and love arcával:
- Közösségben csinálod? ... ...
- ... ... ... *néma csend nálam* Nem Zoli, nem közösségben szoktam...
- Nyelvvizsga?
- Megvan kínai és angol B2. Angol még jön, érkezik, de már biztosan megvan az. *odaírva: még jön* 
- Lesz elvonulás. Mennél rá?
- ...
- Kiválthatod másodikos órádat...
- ÍRJ BE! MEGYEK! :D

Hazajövök és csörög a telefonom. Eddig munka ügyben síri csend volt. Amióta elegem lett és visszajelentkeztem mesterszakra, azóta az öt nap óta kétszer, igen KÉTSZER hívtak fel, hogy lenne amire jó lennék. Amikor persze azt mondom, hogy visszajelentkeztem nappalira mesterszakon, rögtön, hogy az nem jó. 
Kedves munkaközvetítők! Miért, MIÉRT nem akkor keresitek az embert amikor még nincs augusztus? Dolgoztam volna én egész időben is, de ha senki nem válaszol, akkor nem ülhetek tétlen a fenekemen... 
Ejjj... Amúgy pedig Murphy törvénye.

A kutyánk napok óta vakarózott mint az őrült. Szegényen szőr is kihullott néhol, szóval elmentek papával a dokihoz. Helyesebben megsétáltatta papát inkább a kutya. Szerencsére semmi komoly, hanem bolhás volt nagyon a kutya. A nagyon alatt értsed, hogy rettentően nagyon. Mondta papa, hogy a Bogánccsal próbálkoztunk, de igazából ezek szerint habfürdőt vettek csak a bolhák. Doki persze mondta, hogy ezek már immunisak ellene... 
Second round: A macska. Ő is elment dokihoz a bolhákkal és mivel pici még, nála valami fújós irtót használt. Szegény úgy nézett ki mint a rossz hippi, aki beszívott. Gyűlölt minket... Kimondottan gyűlölte a világot... Szerintem amikor hazajöttem és ölni lehetett volna a szemével, most a taknyom-nyálam-véremben fetrengenék a földön. :D
Amúgy a kutya meg miközben a macska elment dokihoz, sírt utána. Nagyi volt még csak itthon és mondta, hogy alig lehetett lenyugtatni, hogy a macska vissza fog jönni, ne aggódjon. Jajjj ő geci ari volt... :D

Barátnőm írt ma mailt. Habzó szájjal ecsetelte, hogy mi történt. Annyira röhögtem a levélen, ahogy elképzeltem, hogy alig bírtam elmesélni az itthoniaknak.

A levélben nincs semmi személyes, vagy amiről senki nem tudhat:


Nininino~ Vészriasztás. 
Mina tájfun közeleg... A Tsunami várható ideje... 3...2...1...
Az Apa Hurrikán megjelenése hétvégére várható.

Egy lyuk van a szájbakúrt nappalink falán.
Kívülről felújítják a házat és ezek a két IQ-s rühes tirpákok átfúrták az egész falat...
Mina méltóságteljesen a repülő tehenes pizsamájában üvöltve közölte velük, hogy: Álljunk le bazd meg~
Megkérdeztem, hogy ha a szigetelést csinálják miért fúj be a szél az eddig békés szobában.
Bután WTF fejjel néztek...
Mondom: Lyuk~ Fúró túl mélyre. Lett nagy lyuk. Kápissseee? Ez normális?
Munkás: Hujjuj. Nem.
Mina tájfun: Hát hujjuj bazd meg. 
Munkás: Ki fogjuk javítani.
Mina tájfun: Nem hiszem.
Munkás: Miért?
Mina: Mert az apámmal még nem is találkoztak. Na csak ügyesen a továbbiakban.
*Mina tájfun elviharzott a közös képviselőhöz, lefotózta a nappalit, majd felhívta a szefós vendégmunkások project managerét is, hogy gondolkozzanak a kártérítésen.*
...
Pro.Manager: Nem szoktunk pénzbeli kártérítést adni. Ki fogjuk javítani.
Mina: Ohh igen? Azokkal a munkásokkal, akik egy lyukat nem tudnak befúrni egy falba normálisan? Ők kiglettelik az egész nappalit, megcsinálják a fertőtlenítő festéseket, és a rendes színeset is? Lehet, hogy nem szeretném, hogy egy ennél ocsmányabb hányás legyen a nappalink, mint amilyen most...
Pro.Manager: Pedig mi így szoktuk...
Mina: Az ilyen szokásokról kell szerintem leszoknia az embereknek. Amúgy édesapám ezzel foglalkozik, kicsit jobban tudja mit csinál, mint az Ön emberei... Szóval gondolkozzon valami összegen, mert az édesapám keresni fogja Önt, csak a távollétében én intézkedem.
Pro.Manager: Hát... Maximum, ha nem tudunk megegyezni a fiúk megcsinálják...
Mina: Meg fognak egyezni... Meg fognak. *sátáni vigyor* Viszonthallásra~

Köszönöm, hogy ezzel kell foglalkoznom az egyetlen szabadnapomon...
Köszönöm~~~

Az országos meteorológiai intézet előrejelzését hallották.
Majd a egy egy perces drámát olvashattak "Hujjuj Bazdmeg" címmel.

Puszi,
A tájfun.
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése