Ads

Reklám ami nem megy ki a fülemből...

Vannak az emberben amik mély nyomot hagynak. Ilyen egy kínai reklám nekem, amit közel 80 óra össz vonatozásból 50 órában forgón hallgattunk és 3x láthattam kínaiul a Harry Potter és az azkabani foglyot.
Utána a Wallmart és Tescoban is kísértett.

Megmutatom azt a reklámot ami álmaimban kísért és néha spontán éneklem. Ma is olvasás közben elkezdtem dúdolni, majd énekelni... Primitív, igen primitív szövege van...

回家, 回家, 回家是最好的礼物 ( HuiJia, HuiJia, HuiJia shi ZuiHao de LiWu)
回家, 回家, 回家是最好的礼物 ( HuiJia, HuiJia, HuiJia shi ZuiHao de LiWu)
回家, 回家, 回家是最好的礼物 ( HuiJia, HuiJia, HuiJia shi ZuiHao de LiWu)
把爱带回家 (Ba ai dai HuiJia)
让回家改成最好的礼物 (Rang HuiJia GaiCheng ZuiHao de LiWu)

喜之郎  把爱带回家 (XiZhiLan   ba ai dai HuiJia...)

LOL csak ennyire van a fülemben.




Ezek meg NaiCha-t (奶茶) isznak és nekem meg nem adnak... Fúúúújjj... :D
Kérek én is...


Na jóóóó... Akkor már kajákat is mutatok amikért halni tudok, hogy nem ehetek... :D




Van koreai is kínai módra... :D




SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése